حزب‌الله جولان اشغالی، نهاریا و عکا را به آتش کشید

حزب‌الله لبنان عصر امروز یکشنبه با حملاتی سنگین، مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی و شمال فلسطین اشغالی را به آتش کشید.

حزب‌الله لبنان که صبح امروز نیز حملات سنگینی را علیه مواضع اشغالگران صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و بلندی‌های جولان انجام داد، بعد از ظهر نیز چندین پایگاه و مقر نظامی اسرائیل را هدف قرار داد.

مقاومت لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر امروز، پایگاه نظامی «حدب یارون» و محل استقرار نظامیان اشغالگر را با سلاح مناسب با موفقیت هدف قرار داده است.

شورای منطقه‌ای جولان اشغالی نیز اعلام کرد که چندین موشک حزب‌الله لبنان به «کتسرین» اصابت کرده وموجب چندین حریق در این منطقه شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که دو پهپاد تهاجمی نیز به نهاریا و عکا حمله کردند که پدافند هوایی اسرائیل موفق به رهگیری آنها نشد و هر دو به هدف اصابت کردند و منفجر شدند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز از وقوع آتش‌سوزی در نهاریا و عکا در اثر این اصابت، خبر دادند.

رادیو ارتش اشغالگر نیز اعلام کرد که در حال حاضر ۱۰۰ هزار اسرائیلی از بیم حملات حزب‌الله خود را به پناهگاه‌ها رسانده‌اند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
بکشید امانشون ندید با خاک تمام اسراییل غاصب رو با خاک یکسان کنید حالا نوبت شماست این گوی ومیدان مماشات با این مردم قاتل مثل ترحم به ددان یا شغالان خونخوار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
صد هزار اسرائیلی چقدر ترس، ماشاءالله حزب‌الله
Iran (Islamic Republic of)
draivr
۲۰:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
کمه، اما خوبه.....بالاخره هر کی به اندازه خودش دیگه.لعنت به عربهای شکم پرست و بی وجدان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ماشالله بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
الله اکبر
آخرین اخبار