تغییر ساعت کاری ادارات استان اصفهان تا ۱۵ شهریورماه

با هدف مدیریت مصرف برق، ساعات کار ادارات استان اصفهان از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه تغییر یافت.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، پیرو تصویب نامه هیأت وزیران، ابلاغی معاون اول ریاست جمهور و اصلاحات بعدی آن به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعات آغاز به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی (موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری) و بانک ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی از ۱۵ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۶ می‌باشد.

تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند از یک ساعت قبل از خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند.

لازم به ذکر است در اجرای ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، رعایت ساعات اداری موظف (۴۴ساعت در هفته) الزامی بوده و مدیران ارشد باید ترتیبی اتخاذ نمایند که ضمن تحقق این تکلیف قانونی، فرآیند خدمات رسانی و پاسخگویی به مردم با هیچ وقفه یا خدشه‌ای مواجه نشود.

مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش نشانی، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز نظامی و انتظامی، بخش‌های اجرایی و خدمات شهرداری‌ها و واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی از مفاد این ابلاغیه مستثنی بوده و طبق دستورالعمل‌های مرتبط اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جور کمبود برق کشور رو باید کارمندان بکشند
United States of America
رحمت رحیمی
۱۷:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
مجلس گذشته از فرط بی کاری ساعت کاری را به روال قبل برگردوند و مقرر کرد دیگه ساعت به عقب کشیده نشه . با این کار کاری هم برای استانداریها ایجاد کرد که هرساله این موقع ساعت کاری اعلام کنند .جقد جالب اند مسوولیت ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
دیگه رشوه خواری و پارتی بازی ساعات کار نمیخواد،کاری هم که ندیدیم انجام بدن و فقط تعریف و پذیرایی،چندتا جوان واقعا درس خونده و سختی کشیده هم که پارسال تو سازمان آب سدزاینده رود قبول شده بودنم رو هم بعداز یکسال دربدری بیشرمانه گفتن کار نیست و برید خونتون