نام‌نویسی دومین کاندیدای زن در انتخابات ریاست‌جمهوری

سید حمیده زرآبادی نماینده ادوار مجلس در انتخابات ثبت‌نام کرد.

سید حمیده زرآبادی نماینده ادوار مجلس در انتخابات ریاست‌جمهوری۱۴۰۳ ثبت‌نام کرد.

امیدوارم روزی مردم یک زن را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند

این کاندیدای ریاست‌جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با گرامیداشت مرحوم شجاعی و طالقاتی گفت: این بزرگواران تلاش زیادی برای تفسیر رجل سیاسی داشتند و امروز ثمره تلاش‌هایشان را می‌بینیم. امیدوارم روزی شاهد رقابت آزاد با حضور همه بانوان باشیم تا مردم زنی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به برنامه‌های دولت خود، اظهار کرد: تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی انزواگرا و ترسان در مواجهه دیپلماتیک با قدرت مخالف خارجی و تبدیل آن به دیپلماسی فعال و شجاع و متکی به حمایت ملی به منظور رفع تهدیدهای بین‌المللی و ایجاد فرصت برای ملت و کشور و سپردن کار به دست نیروهای توانمند، جهان‌شناس و دانا و منع نهادهای دیگر از دخالت در آن و اولویت دادن به سیاست تنش‌زدایی از برنامه های من است.

وی افزود: حاکم کردن شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری و لزوم اهتمام به توسعه اقتصادی و ایجاد عزم ملی بر بازسازی همه حوزه‌های تخریب‌شده اقتصاد و کشور با هدف بهبود زندگی مردم و بازگرداندن کشور به جایگاه شایسته‌اش در میان اقتصادهای قدرتمند جهان و برچیدن فقر حاکم و بهره‌گیری از سیاست خارجی برای رفع موانع اقتدار ملی با تقویت قدرت اقتصاد ملی از دیگر برنامه‌های من است.

زرآبادی با بیان اینکه اصلاح رویکرد سیاست‌داخلی با اولویت دادن به توسعه همه‌جانبه رخ می‌دهد، تأکید کرد: مبارزه با فساد در همه اشکال آن به خصوص اصلاح ساختار حکمرانی موجود و آزادی اطلاع‌رسانی و حمایت از رسانه‌های آزاد و مستقل و حمایت از حضور و فعالیت آزادانه و مسئولانه احزاب، تشکل‌های مستقل و نهادهای صنفی هم از برنامه‌های دیگر دولت من خواهد بود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر جلب مشارکت و ایجاد تسهیلات برای ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: پایان دادن به تنش‌ها و درگیری‌ها در جامعه و آرامش بخشیدن به افکار عمومی و اهتمام به انسجام ملی و به حساب آوردن همه گرایش‌ها، سلیقه‌ها و اقوام و مذاهب و طبقات و گروه‌های اجتماعی نیز از سایر برنامه‌های دولت من است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
ایول آفرین
آخرین اخبار