آذری داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

نماینده دوره‌های یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

علی آذری نماینده مردم قوچان در دوره های یازدهم و دوازدهم  مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

اولین کاری که باید رئیس جمهور انجام دهد آن است که روابط بین قوا را به نفع توسعه هدایت کند

علی آذری نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین موضوع آن است که انسانی شویم که ایران عزیز و شهدای پروازش به ما افتخار کند.

وی گفت:تعداد عرصه‌هایی که دولت می‌تواند تخصصی نقش ایفا کند متعدد است. ما دنبال این نیستینم که رئیس جمهوری انتخاب کنیم که آگاه به اتمام امور باشد. رئیس جمهور باید علم توانمند  سازی و علم اعتماد سازی و تجربه کاری را در کشور داشته باشد.

آذری ادامه داد: مهم آن است که ظرفیت انسان‌های متخصص استنفاده شود و رئیس جمهور این ظرفیت را به نفع مردم به کار ببرد. برنامه‌هایی که ما داریم آن است که شخص رئیس جمهور در ۴ مرجع باید تصمیم ساز و مدیر باشد. اولین کاری که باید رئیس جمهور انجام دهد آن است که روابط بین قوا را به نفع توسعه هدایت کند.

وی تاکید کرد:تقویت وحودت ملی با توانمدی ریاست جمهوری اهمیت پیدا می‌کند. رئیس جمهور باید این توانایی را داشته باشد که چابک سازی را انجام دهد. اصلاح نظام اداری و پاسخگو بودن حوزه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از دیگر اقداتی است که رئیس جمهور باید به آن بپردازد.

علی آذری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
کی هست که نیامده
آخرین اخبار