اعلام مهلت نهایی تکمیل وجه متقاضیان نهضت ملی مسکن استان تهران

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تهران تنها تا پایان خرداد برای تکمیل آورده ۱۸۰ میلیون تومانی خود فرصت دارند.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران از جمله شهرهای رباط کریم،  اسلامشهر، دماوند و فیروزکوه باید تا پایان خرداد ماه آورده ۱۸۰ میلیون تومانی خود را تکمیل کنند گفت: متقاضیان باید هرچه سریعتر آورده و اقساط پروژه های نهضت ملی مسکن را تکمیل کرده تا روند پروژه های نهضت ملی مسکن تسریع شود.

وی افزود: تنها راه برای تکمیل و تسریع در روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن آورده‌های متقاضیان است که باید هرچه سریعتر تکمیل شود.

او اظهار کرد: در صورتی که متقاضیان آورده‌های خود را نیاورند، سازندگان و انبوه‌سازان نمی توانند این پروژه ها را تکمیل کنند در نتیجه روند ساخت کند شده و سایر متقاضیانی که آورده خود را تکمیل کرده‌اند نیز با مشکل مواجه می‌شوند.

جنتی گفت: امروز تصمیم گرفته شد که با ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن اعلام شود که آخر خرداد برای تکمیل وجه تا مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان مهلت دارند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران بیان کرد: عدم واریز وجه در موعد مقرر موجب توقف پروژه، افزایش قیمت تمام شده و متضرر شدن متقاضیان خواهد شد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

 

برچسب ها: ساخت مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار