وحدتی کاندیدای انتخابات شد

وحدتی نماینده سابق مجلس برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

محمد وحدتی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی (دوره دهم) ظهر امروز  برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳  وارد ستاد انتخابات کشور شد.

عدالت را برای همه فراهم می‌کنم

محمد وحدتی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در وزارت کشور، اظهار کرد: رئیس‌جمهور باید در مقابل ملت موجبات توسعه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را فراهم کند. امروز با ثبت‌نام خود در سنگر ریاست جمهوری همگام با ملت و با رهبری داهیانه رهبری کشور را در سیاست خارجی با توسعه دیپلماسی بین‌المللی و گسترش ارتباطات با کلیه کشور‌های جهان به جز اسرائیل منحوس پیش خواهیم برد.

وی افزود: اولویت من در سیاست خارجی ارتباط با کشور‌های مسلمان، دوست و همسایه است که در نهایت با محو باقی مانده تاثیرات تحریم‌ها به رونق اقتصادی و برطرف‌کردن مشکلات معیشتی منجر می‌شود و تقویت حرکت.‌های نوپدید در جهان برای مبارزه با استکبار را به همراه دارد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در بعد سیاست داخلی با گزینش شایستگان و جوانان از بین زنان و مردان برای سکانداری نظام اسلامی با تفکر جهادی و انقلابی و با مبارزه با فساد اقتصادی و اداری و نهادینه کردن قانون و شفاف‌سازی کلیه امور در کشور، عدالت را برای همه فراهم خواهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار