قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرد

محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ شد.

محمدباقر قالیباف با حضور در وزارت کشور کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ شد.

ما امروز نگران پیشرفت و آینده کشور و زندگی فرزندانمان هستیم

قالیباف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم عزیز ایران درباره دو نگرانی با شما حرف میزنم؛ ابتدا درباره مردم ایران و دوم درباره شرایط امروز کشور

وی افزود: امروز همه با نگرانی به هم نگاه می کنیم و میپرسیم کدام رویکرد ها باید تداوم داشته باشد و کدام یک باید تغییر کند؟

او گفت:  نگرانی دوم درباره انتخابات است که درگیری های سیاسی باعث به حاشیه رفتن مسائل اصلی کشور شود.

این کاندیدای انتخابات بیان کرد: نگاه های غیر عملی برای حل مشکلات وجود دارد و همین نگرانی ها باعث شد تا دلسوزان، نخبگان و... من را برای حضور در انتخابت دعوت کنند.

وی بیان کرد: در ابتدا وظیفه اصلی خود را خدمت در مجلس میدانستم اما مشاهده صحنه انتخابات و دعوت اکثریت و تکلیف کردن جمعی از خانواده های شهدا و.. بنده را به جمع بندی جدیدی رساند که اگر داوطلب نشوم کاری که در چند سال گذشته شروع کرده ایم برای خدمت رسانی به مردم ناتمام می ماند.  تلاش های بقیه با راهبری و مسئولیت پذیری رئیس جمهور به ثمر خواهد نشست.

داوطلب انتخابات گفت: تنها دیکته نانوشته است که غلط ندارد. ولی با درس گرفتن از گذشته و شناختی که از امکانات کشور و توانایی‌های موجود دارم، می‌دانم که می‌توانیم به کمک هم، با یک مدیریت مسئولیت‌پذیر و انقلابی دولتی کارآمد را ایجاد کنیم تا شما در دنیا احساس سربلندی کنید و برای این امر با برنامه‌ای مشخص مبتنی بر برنامه هفتم پیشرفت کشور وارد کارزار انتخابات شده‌ام.

قالیباف اظهار کرد: بنده معتقدم تفکر انقلابی شهید حاج‌قاسم و شهید رئیسی همچنان راهگشاست. تفکری که برای تأمین امنیت و آرامش مردم خطر‌ها می‌کند. کشور ما امروز به همان تفکر انقلابی نیاز دارد که ۸۰ میلیون ایرانی را سیاه و سفید نمی‌بیند و از هر ظرفیتی، ایرانی پیشرفته می‌سازد که در آن همۀ مردم ایران فرصت رشد برابر داشته باشند.

وی ادامه داد: عزیزان! خواهران! برادران! ملت شریف ایران! باید کاری کرد تا همان‌گونه که مردم دیگر کشور‌ها حسرت اقتدار ایران را می‌خورند، از پیشرفت این کشور نیز دچار شگفتی شوند. می‌شود؛ می‌توانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
انتخابات مجلس چقدر رای آورده که حالا اومده برای ریاست جمهوری
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد صیادی
۰۱:۵۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
یادمان می آید اوایل که رئیس مجلس شدیدسفرهای استانی وحضورفعالی داشتید امابعد چندماه پنچر شدید وغیرفعال،وازطرفی رئیس جمهور باید چه درمنزل وچه درجامعه باید برش داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
با دیکتاتوری مجلس آباد کرد حالا نوبت ریاست جمهوری
Iran (Islamic Republic of)
Mars
۲۳:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
مردم ایران یک مشکلی که دارن، حافظه است ،یادشون میره این آقا چه کار ها که نکرده، بعد تازه برای انتخابات بهش رای هم میدن، مطمئنم الان هم رای میاره و در آخر همین مردم میگن که کی به این رای داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
به درد مجلس نخورید چه برسه به رئیس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
شما مگه تشنه خدمت نیستید توی مجلسم هم دارین خدمت میکنین.حتما باید رئیس جمهور بشید عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
دنیا قطع الرجال نیست یک مشت بی ظرفیت غربزده که فقط به فکر پرکردن جیبها بودند وعوام فریبی آمدند اما خداوند با ما بود شهید رئیس وهمرزمانش آمدند نشان دادند که اگر بقول بدخواهان هیچ کاری نکرده باشندهمینکه به فکر رفع مشکلات بودند وتا پای جان پای حرفشان ایستادند واز رانت خواری ودزدی جلوگیری کردند وایران را با دنیا ربط دادند متوجه شدیم اگر در سالهای گذشته حتی هردوره ای یکدسال تفکر دولتمردان شهید خدمتگذار را داشتند ایران به قلعه رسیده بود حالا ما باید افرادی که متعهدحداقل چهار سال با همین فرمان جلو بروند را انتخاب کرده تا به رفاه ملت ایران ما با عزت در دنیا خودنمایی کند وگرنه حال که خزانه پر شده افرادی بادنگاه گذشته آمده اند آماده عجب کیفی دارد دوباره بخورند وپسر خاله ها وقوم خویشها را به رانت خاری وپر دماغی وغربزدگی ادامه دهند پس ما باید هوشیار وبیدار باشیم تا کسی را انتخاب کنیم که متعهد به طرحهای جامع دوره شهیدان خدمت را ادامه دهند انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
فقط تو کم داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
تو همون جایی که هستی درست کار کن که روز اول دعوانشه نمیخواد مسئولیت دیگه بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
ایران قطع الرجال شده همش یه عده آدم تکراری میان؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
قحط الرجال
آخرین اخبار