قاضی‌زاده هاشمی در برنامه با مردم:

مسیر شهید رئیسی را ادامه می‌دهم/ شعار دولتم «دولت مردم و خانواده» است

قاضی‌زاده هاشمی گفت: جوانان ما نباید نگران سربازی و بیکاری باشند. نباید اینجا بازار کار برای اتباع بیگانه باشد و کارها توسط آن‌ها اشغال شود.

قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در برنامه با مردم به بیان برنامه‌های خود پرداخت.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در ابتدا شهادت رئیس‌جمهور مردمی و عزیز را تسلیت می‌گویم.  رئیس‌جمهور عزیز ما کار‌های بسیار خوبی را آغاز کرد که برخی از آنها در حال انجام است و برخی انجام شد.

نباید بگذاریم آرمان شهید رئیسی از بین برود

وی ادامه داد: خود را موظف می‌دانم که مسیر شهید رئیسی را ادامه دهم؛ به این نتیجه رسیدم که در انتخابات ثبت‌نام کنم و خود را به مردم عرضه کنم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: دولت شهید رئیسی مسیر‌ها را تغییر داده بود و برای کار خود ۵ سال دیگر زمان داشت؛ نباید اجازه دهیم کار این دولت روی زمین بماند. وظیفه داریم با مردم گفتگو کنیم و نگذاریم به نسخه‌های تجربه شده بازگردیم. نباید بگذاریم آرمان شهید رئیسی از بین برود.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: فساد ستیزی و مبارزه با مفسدین از آرمان‌های دولت شهید رئیسی بود. آمده ام برای اصلاح باور‌های غلط و نادرست و ایجاد شفافیت ساختاری؛ تا تعارض منافع را برطرف نکنیم مشکلات از بین نمی‌رود.

او تصریح کرد: از عمده برجستگی‌های دولت شهید رئیسی که رهبری هم به آن اشاره کردند، آن بود که نباید آینده را فدای امروز کنیم. ما باید مسائل صد ساله کشور مانند تورم را حل کنیم. اقدامات موثری در دولت و در کنترل تورم اتفاق افتاد که با استمرار و پیگیری آنها باید به نتایجی که انتظار داشتیم، برسیم.

خصوصی‌سازی و مردمی‌سازی باید اتفاق بیافتد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: خصوصی سازی و مردمی‌سازی باید اتفاق بیافتد و مردم باید سهامداران دارایی‌های دولت شوند. توزیع ثروت باید به شکلی دقیق در کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد: بزرگ شده دانشگاه هستم و ریشه در حوزه دارم؛ از ظرفیت هر دو می‌توانم به خوبی استفاده کنم. معتقد به حرکت و راه امام هستم. رئیس جمهور باید بداند وظایفش چیست و اگر قولی می‌دهد بر اساس وظایفش باید باشد.

شهید رئیسی هیچ‌گاه کسی را متهم نکرد

قاضی‌زاده هاشمی گفت: رئیس جمهور مجری قوانین مجلس است و نمی‌تواند خارج از معیار‌های قانونی قولی بدهد. افراد زیادی بودند که با قول به مردم به قدرت رسیدند و پس از به قدرت رسیدن، دولت‌های پیشین را مقصر دانستند. شهید رئیسی هیچ‌گاه کسی را متهم نکرد و مشکلات را گردن دیگران نینداخت و این بخشی از مدل حکمرانی جدید است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه شعار  دولتم دولت مردم و دولت خانواده است، بیان کرد: وقتی از مردم صحبت می‌کنیم  یعنی محور دولت همین مردم هستند. دولت، اجرا را باید به مردم واگذار کند و اینجا ناظر نافذ مردم هستند.

باید اقتصاد دولتی را به اقتصاد ملی تبدیل کنیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: کاری باید شود که مرزی بین دولت و مردم نباشد و اختیارات را به استانها و شهرستانها واگذار کنیم؛ این کار را در بنیاد شهید انجام دادیم. هر شهرستانی باید پایتخت موضوعی یک مسئله باشد.

وی گفت: انتصابات ما نیز باید با نظر مردم انجام شود و این یعنی مردم را در حکومت دخالت بدهیم؛ باید نظر مردم در مورد کارگزاران را بدانیم. ما باید همه بنگاه‌های اقتصادی دولت را به مردم واگذار کنیم، حتی شرکت‌های بزرگ گاز و نفت را.

جوانان نباید نگران سربازی و بیکاری باشند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: وقتی از دولت خانواده صحبت می‌کنیم باید بدانیم اهمیت خانواده به چه میزان است. اگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند و رشد فرهنگی، امنیتی و سیاسی داشته باشیم باید خانواده پایدار را حفظ کنیم و دغدغه‌های ارکان خانواده را پاسخ دهیم؛ دغذغه خانواده معیشت و اقتصاد است.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: جوانان ما نباید نگران سربازی و بیکاری باشند. نباید اینجا بازار کار برای اتباع بیگانه باشد و کارها توسط آن‌ها اشغال شود.

وی ادامه داد: درباره دختران ما نیز به همین شکل است و  باید مشکلات آن‌ها را نیز به بهترین شکل حل کنیم. ۱۴ سال در مجلس و ۵ سال در هیئت رئیسه مجلس بودم و به برنامه‌های حقوقی آشنا هستم و در برنامه‌ای که داریم، راهکار ارائه کردیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم رضایت مردم را حفظ کنیم. ایران ما با هیجان ساختگی و دعوا در مناظره‌ها  ساخته نمی‌شود. رئیس جمهور باید با مواضع و کارنامه خود ارزیابی شود.

رئیس‌جمهور نمی‌تواند قولی خارج از قانون بدهد

او گفت: نظام پولی، بانکی و کسر بودجه و ساختار نامرتب بودجه را باید با برنامه‌هایی که داریم حل کنیم. آرزومندم تمدن‌های بزرگ در ایران تکرار شود. ملت ایران در تاریخ خود ثابت کرده که در دوران کوتاه هم می‌تواند به قدرت بزرگی برسد و تنها فرمانده شجاع می‌خواهد تا با مردم از این گذرگاه‌ها عبور کند.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: ما به رجال ملی نیاز داریم که مردم را در جریان تصمیمات بزرگ قرار دهند و این آرمان بدون همراهی مردم عزیز ممکن نیست؛ گام اول حضور پر شور در انتخابات و گام دوم جوانان پر شور هستند. آمده ام که خادمی صدیق برای ملت ایران باشم.

بند پ یعنی پول و پارتی باید از بین برود

خبرنگار: محمدحسین نیک خوی متین

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیhos@yahoo.com
۱۳:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
با همین فرمان رییسی پیش برید وضع کابینه جدید تا آخر همین امسال توپ میشه و دلار هم 100رو میزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
اون از هشتمین شهردار برتر جهان این از برترین رییس بنیاد جهان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
افزایش روز افزون مواد غذایی وگرفتن قدرت خرید اون رو درست میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
آقای قاضی زاده نیروگاه برق شهدای پاکدشت که از زیر مجموعه های شماست بزور و تهدید ساعت کار کارگرانش رو از ۸ به ۱۲ افزایش داده و بشدت انگیزه و راندمان نیروگاه رو پایین آورده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بهترینشون پزشکیانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان
اصلا
و ابدا

خدا اون روز نیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بند پ یعنی امتیازات خاص به ایثارگران بند پ یعنی قانون ظالمانه استخدام ایثارگران بند پ یعنی وجود شرکت های پیمانکاری شما شرف ندارید
Ireland
ناشناس
۰۶:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
هرکسی باید مسیر خودشو بره، همونطوری ک رجائی تکرار نشد رئیسی هم تکرار نخواهد شد . پس مسیر خودتونو تبیین کنید و از اسم و عنوان شهدای خدمت و شهدای مدافع حرم به خصوص سردار دلها سوء استفاده تبلیغاتی نکنید.اینطوری حس میکنیم چیزی برای ارائه نداریم و فقط اومدین از احساساتمون نسبت به شهدای خدمت سوءاستفاده کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
لطفا شما تلفن خود را جواب بده و بگو چرا دنبال غرامت خانواده شهدا از عراق نیستی تا من بیام به تو رای بدهم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
حالا که شعار میدین لااقل قشنگاش را بدید. حداقل تو این زمینه پزشکیان خیلی حرفهای به درد مردم بخور تری زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
رای ما قاضی زاده هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
دولت مردمی و انقلابی
رای ما دکتر سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
گفتی بورس رو سه روزه درست میکنی
الان سهم دی که بیشتر سهامدارهاش از بنیاد شهیدن، تا الان کلی ریزش کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
دمت گرم ، راه شهید خدمت درست بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
رأی ما سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شما خیلی از زمان و زمین عقب مانده هستید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اگ قرار راه خدابیامرز ادامه بدی ک. کلاهمون پس معرکه س
Iran (Islamic Republic of)
عزراعیل جان ستان
۲۱:۴۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
یاعلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
آقای دکتر خواهشمند است به نفع دکتر جلیلی انصراف بدهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
این راه شهید رئیسی که می گوئید یعنی چی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
آقای قاضی زاده لطفاً برو به کارنسخه پیچیت ادامه بده شمارو چه به ریاست جمهوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
احسنت گل گفتی.تو اگه واقعا کاری بودی تو همون منصب که هستی خودت رو نشون بده.داداشت که یادت هست زمان کرونا به بهانه کرونا چکار که نکردند.تو رو چه به ریاست جمهوری.تعارف اومد نیومد داره.ثا صلاحیت دادن که نباید جو گیر بشی.مزدم مخصوصا قشر کار گر و کارمند خیلی مشکل دارن.کار تو هم نیست.برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
دولت رییسی یعنی اخلاق عالی.اقتصاد و عملکرد صفر
Iran (Islamic Republic of)
نادر شاه افشار
۲۱:۱۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
خداوند بزرگ را هزاران هزار بار شکر که ایشون رای نمیاره
برادشته گفته تمام صنعت و هر چی که هست رو خصوصی میکنم میدم به مردم حتی صنعت گاز و نفت !
داداش هنوز جای خصوصی سازی های قبلی نیشکر هفت تپه و هپکو و کارخونه ها و... درد میکنه
اگه تو رئیس جمهور شی که کشورو نابود میکنی !
عزیز من کسایی که تو بهشون میگی مردم یه عده میلیادر بیسواد قصی قلب هستن که صاحب کارخونه ها بشن و صنعت ما بشن اول خون کارگرو در نبود نظارت میمیکن و بعدا به دلیل نداشتن تخصص نابودش میکنند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
رییسی که گفت تورم و تک رقمی میکنه و 4 میلیون مسکن میسازه دقیقا کدوم مسیرشو میخوای دنبال کنی اون بنده خدا که اصلا تو مسیر نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
چون صدا و سیما با تبلیغات وحشتناک و افسانه ای از رئیسی از اون قهرمان ملی ساخت اینها واقعا خیال کردن رئیسی ایران رو از نظر اقتصادی ژاپن خاورمیانه کرد که میخوان الگو خودشون قرار بدن
ادمین تو رو جان مادرت نشر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
این اتفاق باعث نشه نقص ها پنهان شه خدا بیامرزه ولی دولتش نقص کم نداشت
در بحث وزارت صمت ، ایمیدرو و معدن همچنان منبع رانت و فساد است
دو تا از وزیر های صمت کلی وعده دادند تحویل خودرو سامانه تا اخر ۱۴۰۲ که فاطمی داد و نشد و ۲۰۰ هزار دستگاه واردات که ۲۰ هزارتا اومد
در ضمن از سال ۱۴۰۰ به بعد این خودروسازها سالی دو تا سه بار گرون کردند
در لوازم خانگی در واردات بستند ولی بخاطر بی جنبه بودن تولید یا مونتاژ داخل قیمت داخلی از خارجی هم گرونتر شد شما الان چندتا یخچال تولید داخل ۶۰ تا ۷۰ میلیون میدهند در حالیکه مثلا برند هیتاچی ژاپنی قاچاق هم ۶۰ میلیون است تهیه جهیزیه و ازدواج سختر شد
در وزارت ارتباطات مشکل بزرگ سرعت کم اینترنت و بدتر کم فروشی علنی و مثل نور افتاب دوتا اپراتور است
در بانکداری همچنان سودها بیشتر شبیه بانک ربوی است
برا وام ازدواج خیلیها خیلی اذیت شدند
بورس بدتر شد چون سیاسی شد و دولت دخالت کرد
ارز بالا رفت
مثلا در چند وقت اخیر چند صنف تو ترخیص کالا دچار دردسر بزرگ شده اند یکیش موبایل الان تیکه ۳ میلیون بخاطر این حرکت رفته رو گوشیهای سامسونگ و شیامی زیر ۲۰ میلیون چون جنس ترخیص نمیشه و گمرک و سازمان تجارت شو راه انداختند
اما نکات مثبت وزیر نیرو است و احیا بعضی کارخانه ها در نقاط دور افتاده و از نزدیک دیدن مشکلات مردم مناطق محروم
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۰:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
فقط شعار میدهید ولی وقتی رییس جمهور شوید دقیقا مانند قبلی ها عمل میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
بعضی ها فکر میکنند اسم رئیس جمهور قبل بیارند رای میارند
مسلما دولت ۱۳ مخصوصا در چند وزارتخانه مثل صمت اقتصاد و ارتباطات و... ایراداتی داشت
باید بگن موارد درست ادامه و بقیه اصلاح میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
در آموزش و پرورش مخصوصا برنامه ریزی برای دانش آموزان بسیار بد و ناکارآمد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
قاضی زاده و زاکانی با چه رویی دوباره تو صفحه تلویزیون ظاهر میشن. دروغ های دور قبل رو باز شروع کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اوه اوه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شعار شما دولت ، مردم و خانواده است
یعنی اولویت اول دولت است!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شما رو به خدا دیگه از آقای رئیسی خرج نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
نکه اون خدا بیامرز مملکت رو گلستان کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
خدا بیامرز گوشت کیلوی ۸۰۰هزار خوارک ملت کرد ما که توان خرید نداشتیم پس تو گوشت کیلوی ۱/۵ میلیون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
احسنت دمت گرم بدون شرح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
فکر نمیکنی یه مقدار دیر میفهمی، 8 سال خیانت دولت روحانی رو ندیدی و دم از گرانی دولت شهید جمهور میزنی، واقعا خلایق هر چه لایق اگه ایشون هم نبود معلوم نبود در چه فلاکتی بودیم
آخرین اخبار