توزیع ۲۰۰ کیلو گوشت بین نیازمندان به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) در راسک

مسوول پایگاه بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه پیام نور مرکز راسک گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام(ره)، ۲۰۰ کیلو گوشت در قالب ۱۰۰ بسته ۲ کیلویی بین نیازمندان در راسک توزیع شد.

 فائزه آرتا با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی نماد تلاش خداپسندانه در عرصه خدمت به مردم هستند، بیان کرد: پایگاه ام کلثوم بسیج دانشجویی یکی از این گروه‌های فعال با حضور تعدادی از جوانان و نوجوانان دانشجوی پای‌کار تشکیل شده که دغدغه خدمت به هم‌نوع بویژه در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان را در اولویت فعالیت‌های جهادی خود قرار داده و در حال فعالیت در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی هستند.

وی افزود: همزمان با سی و پنجمین سال روز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) توسط پایگاه ام کلثوم بسیج دانشجویی واحد خواهران دانشگاه پیام نور مرکز راسک و با کمک دانشجویان، ۲۰۰ کیلو گوشت نذری پس از بسته بندی در بین ۱۰۰ خانوار نیازمند توزیع شد.

مسوول پایگاه بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه پیام نور مرکز راسک با اشاره به اینکه اعضای دانشجویان بسیجی بدون کوچک‌ترین چشم داشت و به ‌صورت آتش ‌به ‌اختیار وارد ‏میدان عمل می‌شوند، افزود: خدماتی که از سوی این جهادگران بسیجی ارائه می‌شود به ‌صورت رایگان بوده، الگوی این افراد سیره و منش شهدا و تفکر و روحیه آنان جهادی و بسیجی است که با این ‏تفکر پا در رکاب، برای رفع مطالبات مردم گام بردارند. ‏

وی تاکید کرد: خدمت بی منت به مردم، نیکوکاری و گره‌گشایی از کار نیازمندان معجزات بسیاری به دنبال دارد که این افراد با تفکر بسیجی در میدان هستند.

آرتا ادامه داد: از آنجایی که یکی از وظایف گروه‌های جهادی و جهادگران بسیجی، شناسایی قشر مستضعف جامعه و خدمات رسانی به این قشر و خانواده‌ها است، پایگاه ام کلثوم در راسک نیز با حفظ شأن و کرامت افراد کمک‌های شایانی در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار