امام خمینی شخصیتی نادر و کم‌نظیر داشتند

امام‌جمعه موقت زاهدان گفت: هر سال رهبر فرزانه صفات بی‌بدیلی را برای رهبر انقلاب متذکر می‌شود امام عظیمشان به لحاظ کمالات از شخصیت‌های نادر و کم‌نظیر بود امام بزرگوار تمام صفات را به‌صورت کامل داشتند و از بهترین افراد زمان خود بودند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین سجادی در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بیان کرد: در این روزی که آمده‌ایم من و شما بار دیگر با امام بزرگوار و شهدا و رهبری عزیز انقلاب اسلامی بیعت کنیم و عرضه بداریم ما این مسیر رو باقوت و باصلابت به فضل الهی و با رهبری رهبر فرزانه و نگاه ویژه امام‌زمان (عج) این مسیر را ادامه خواهیم داد و این پرچم را به صاحب اصلی خود خواهیم داد.

وی افزود: هر سال رهبر فرزانه صفات بی‌بدیلی را برای رهبر انقلاب متذکر می‌شود امام عظیمشان به لحاظ کمالات بعد از ائمه بزرگوار از شخصیت‌های نادر و کم‌نظیر بود امام بزرگوار تمام صفات را به‌صورت کامل داشتند و از بهترین افراد زمان خود بودند.

امام‌جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: ما توانایی آن را نداریم عرفان نظری و عملی امام بزرگوار را بیان کنیم؛ اما احاطه امام بزرگوار در همه ابعاد بی‌نظیر بود ایشان در اوج عرفان جامعیت داشتند در همه ابعاد از ایشان می‌توان سخن گفت.

وی ادامه داد: جوانان، خواهران و برادران بزرگوار اگر بخواهیم در مورد بعد عرفانی امام عظیمشان سخن بگوییم امثال بنده این توانایی را نداریم که عرفان نظری و عملی امام بزرگوار را مطرح کنیم؛ اما من‌باب یادآوری کنیم امام در بعد عرفانی جامعیت دارد.

سجادی اذعان کرد: خبرگان رهبری شخصیت بی‌بدیلی را امام انتخاب کردند که امروز دشمنان ما انگشت به دهانند زندگی امام بزرگوار یک الگو بود برای ما، امام در بعد ساده‌زیستی بی‌نظیر بود در بعد ساده‌زیستی آن‌قدر بی‌نظیر بود که نگاه می‌کرد زندگی این امام عظیمشان مثل فقرا بود؛ اما باروح بلند فقیرانه می‌زیستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار