بیش از هزار نفر از اهالی فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان زیرپوشش بیمه هنرمندان قرار دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۱۶۴ نفر از اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن این استان از طریق صندوق اعتباری هنر زیر پوشش بیمه هنرمندان قرار دارند.

علی سرگزی   اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بنای خود را بر حمایت از هنرمندان قرار داده و در این مدت از هیچ حمایتی دریغ نکرده و به طور ویژه به وضعیت معیشت و حمایت از هنرمندان و اهالی فرهنگ این استان پرداخته است.

وی افزود: در سال جدید تعداد ۳۸۸ نفر از هنرمندان سیستان و بلوچستان به بیمه شدگان تامین اجتماعی صندوق اعتباری هنر اضافه و عضو فعال این صندوق شدند، که ۳۵ نفر از طریق این صندوق کمک مستمری دریافت، و تعداد ۱۵ نفر در طرح تکریم اعضای دارای درجه یک هنری این صندوق عضو هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات حمایتی صندوق اعتباری هنر، کاهش دغدغه‌های اعضای زیر پوشش بویژه در زمینه تامین هزینه‌های درمانی است، ادامه داد: در راستای حمایت‌های مادی و معنوی هنرمندان شاخص استان که در بستر بیماری بودند از مسیر صندوق اعتباری هنر پیگیری لازم انجام و مشکلات درمانی این هنرمندان حل شد.
وی ادامه داد: هنرمندان متقاضی دریافت خدمات بیمه درمان تکمیلی، با مراجعه به پیام رسان اختصاصی صندوق اعتباری هنر به نشانی app.honarcredit.ir و سایت صندوق www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی می توانند اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار