ساخت ساختمان‌های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان به همت خادم فرهنگ احیا شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ساخت تعداد زیادی از ابنیه و ساختمان‌های فرهنگی و هنری این استان که به همت خادم فرهنگ و دولت خدمت‌گزار احیا شد، در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

علی سرگزی در تشریح خدمات شهید جمهور در حوزه فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در طول مدت ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی در این استان در حوزه‌های تولید محتوا و برنامه‌های فرهنگی و هنری اتفاقات ارزشمندی انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید راه و رسم شهید آیت الله رئیسی چراغ راهی برای ادامه خدمت و سرلوحه‌ای برای مسوولان و هنرمندان باشد، افزود: به همت دولت سیزدهم در حوزه عمرانی، مجتمع‌های فرهنگی و هنری و طرح‌هایی که ناتمام و بر زمین مانده بود فعال شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح شهید آوینی خاطر، نشان کرد: این طرح یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم و شهید آیت الله رئیسی است که در این استان در حال اجراست.
وی تصریح کرد: امیدواریم دستاوردهای دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان باعث جهش خوبی در حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن این استان باشد.

سرگزی گفت: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه خادم فرهنگ، خدمات بسیار ارزشمندی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه این استان انجام داده بودند همیشه قدردان شهید جمهور هستند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار