برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان اصفهان + فیلم

مردم شهر‌ها و روستا‌های استان اصفهان با برپایی آیین‌های مختلف سالروز رحلت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

 همزمان با سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) آیین بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی، با حضور اقشار مردم مردم در شهرستان‌های استان برگزار شد.


در یکی از این آیین‌ها حجت‌الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان با بیان اینکه حضرت امام حدود ۶۰ سال پیش علیه حکومت فاسد شاهنشاهی فریاد زد گفت: طبق وعده الهی با تلاش و کوشش مردم و رهبری حضرت امام، انقلاب به پیروزی رسید و در حال حاضر ایران با نام حضرت امام خمینی (ره) در جهان شناخته شده است.


حرکت دانشجویان در دنیا ناشی از تفکر امام خمینی است، این محور سخنان امام جمعه کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم مبارکه بود و اشاره کرد: به میدان آمدن جوانان و دانشجویان دربیش از ۵۰ دانشگاه در دنیا، همان بیداری اسلامی است که امام (ره)، همواره به دنبال توسعه‌ی آن بودند.


حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نیز با اشاره به پیش رو بودن انتخابات افزود: باید به نامزدی در این دوره رای داد که به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توجه کند و ادامه دهنده‌ی راه شهید جمهور آیت الله رئیسی باشد.ي

 

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان هم در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در زرین شهر با بیان اینکه امروز ایستادگی در برابر ظالم و مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی ریشه در آرمان‌های امام راحل و انفلاب دارد گفت: نمونه بارز خودباوری و ایستادگی در برابر دشمن وعده صادق بود که معادلات منطقه را به نفع مسلمانان تغییر داد.


حجت الاسلام فرهنگ افزود: حیات شهید جمهور آیت الله رئیسی به ویژه در ۳۳ ماه خدمت صادقانه به محرومان و مظلومان منطقه نمونه و مصداق تربیت انقلابی و برگرفته از آرمان‌های امام راحل بود.


در تیران و کرون نیز حجت الاسلام حسین رشیدیان امام جمعه این شهر گفت: شناخت کامل تفکر و آرمان‌های امام خمینی رحمت الله علیه برای جهانیان راهگشا خواهد بود واین تفکر باید نسل به نسل منتقل شود.


امام خمینی (ره) عظمت را به مردم ایران برگردانداین را امام جمعه مشهد اردهال گفت وافزود:امام خمینی با انقلاب مردمی خودعزت، عظمت و بزرگی را به ملت ایران برگرداند.


در فریدونشهرهم حجت الاسلام کریمی از اساتید حوزه علمیه با تبیین ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی (ره) گفت: امام راحل (ره) در راه مبارزه با رژیم طاغوت و برپایی نظام اسلامی سختی‌های بسیاری تحمل کرد و سرانجام توانستند با پشتوانه مردمی نظامی اسلامی ایجاد کنند.

برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار