در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

طراحی تلفن گویای هوشمند به کمک نسل جدید ارتباطات

فناوران یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت و طراحی تلفن گویای هوشمند دارای ضبط مکالمات و منشی تلفنی شده اند.

امیر خانی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به تلفن گویای هوشمند گفت: این تلفن یک تلفن گویای هوشمند و دفتر کار مجازی بدون نیاز به سخت افزار و مکان فیزیکی است که با مجهز کردن کسب و کار خود به این فناوری جدید می‌توانید خط تلفن ثابت خود را با قابلیت تماس ورودی و خروجی، ضبط مکالمات، منوی صوتی و بدون نیاز به سخت افزار و محل فیزیکی داشته باشند.

او افزود: این مرکز تماس به کاربران کمک می‌کند که با ساده‌ترین روش و بدون نیاز به تهیه سخت افزار اضافی بتوانند تماس‌های خود را در بستر اینترنت داشته باشند. منوی صوتی هدایت هوشمند مشتری به بخش‌های مختلف سازمان شما را بر عهده دارد. 

خانی بیان کرد: معمولا راه کار‌های مرکز تماس سنتی شامل مرکز تماس‌های پاناسونیک، ایزابل استریسک و ... به شما گزارشات کاربر پسندی ارائه نمی‌کنند و معمولاً پیدا کردن یک گزارش اگر شدنی هم باشد ممکن است ساعت‌ها از شما وقت و انرژی بگیرد و یا شما را مجبور به پرداخت هزینه اضافی جهت خرید نرم افزار شخص ثالث کند. این در حالی است که گزارشات در مرکز تلفن ابری به سادگی تمام بوده و شما می‌توانید با استفاده از این گزارشات نظارت واقعی بر مکالمات کسب و کار خود داشته باشید.

او با اشاره به صرفه جویی گسترده در هزینه‌ها اظهار کرد: در فناوری این تلفن شما نیازی به سرمایه گذاری در سخت افزار پیشرفته ندارید چرا که کل سیستم تلفن شما در فضای رایانش ابری مدیریت می‌شود. شما فقط هزینه خدمات مورد نیاز خود را پرداخت می‌کنید این کار شما را از سرمایه گذاری گسترده در هزینه‌های سخت افزاری و دانش فنی لازم برای راه اندازی سیستم بی نیاز می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.