امام خمینی (ره) احیاگر اسلام و مکتب اهل بیت (ع) است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: مردم به امام خمینی (ره) عشق ورزی می‌کنند و ایشان را احیاگر اسلام و مکتب اهل بیت (ع) می‌دانند.

آیت‌الله عباس کعبی ، با تاکید بر اینکه هم امام خمینی (ره) مردم را دوست داشتند و هم مردم با ایشان پیوند دوستی و مودت داشتند، گفت: این دوستی و پیوند عمیق ملت و امام (ره)، انقلاب اسلامی را در سطح منطقه مقاومت اسلامی و در سطح جهان امتداد داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه امروز امام خمینی (ره) در پنج قاره جهان به عنوان رهبر تمدن‌ساز انسانی بر پایه رهبری الهی شناخته می‌شود، تصریح کرد: ۳۵ سال رهبری تراز امام خامنه‌ای، رهبری امام خمینی را زنده نگهداشت، چرا که راه مقام معظم رهبری همان راه امام (ره)، خط و مکتب امام است.

کعبی عنوان کرد: مردم به امام خمینی (ره) عشق‌ورزی می‌کنند و ایشان را احیاگر اسلام و مکتب اهل بیت (ع) می‌دانند. 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هر سال در سالگرد امام (ره) از امام صحبت می‌کنند، گفت: مردم امام را خیلی دوست دارند و همانطور که می‌بینیم در سی و پنجمین سالگرد ارتحال تاریخی امام، کل کشور و منطقه آماده حضور در دوشنبه حرم امام (ره) بودند و از همه جای جهان آمدند و امام را رهبر تراز عصر غیبت و امتداد تاسی یافته به اهل بیت می‌دانند.

کعبی به حادثه سنگین شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اشاره کرد و گفت: در این ایام که کشور ما دچار حادثه سنگین شد مردم باید با وحدت و یکپارچگی این ۴۰ روز را تا انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهند و شرکت فراگیری در انتخابات آینده داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان، افزود: باید امتداد دولت شهید جمهور را با حماسه انتخابات، همان گونه که امام و رهبری می‌خواهند شکل دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار