بیعت قمی‌ها با امام و رهبری در سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲

مردم انقلابی شهر مقدس قم با برپایی راهپیمایی، یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشته و با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهر مقدس قم قبل از ظهر سه شنبه همزمان با سالروز قیام خونین ۱۵ خردادماه قمی‌ها در سال ۴۲ همچون سال‌های گذشته با برپایی مراسم راهپیمایی یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

راهپیمایان قمی ابتدا در میدان روح الله و در جوار بیت تاریخی امام راحل در قم تجمع کردند و در ادامه راهپیمایان حرکت خود را به سمت حرم بانوی کرامت آغاز کردند.

مردم قم در حالی که شعار‌های انقلابی و استکبار ستیز سر می‌دادند و پلاکار‌های در بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و قیام ۱۵ خرداد در دست داشتند به سمت حرم حضرت معصومه (س) رهسپار شدند.

در این راهپیمایی جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، طلاب و اساتید حوزه، بسیجیان، جمعی از نیرو‌های مسلح، خانواده معظم شهدا و مسئولان استان حضور داشتند که با سردادن شعار‌های انقلابی بیعت مجدد خود با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و انقلاب را اعلام کردند.

راهپیمایان همچنین با سر دادن شعار‌هایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» اعلام انزجار از جنایات مستکبرین در عالم را فریاد زدند.

راهپیمایان جنایات دردآور رژیم اشغالگر قدس در غزه و رفح را به شدت محکوم کرده و خواستار وحدت امت اسلام در برابر این رژیم منحوس شدند.

بسیاری از راهپیمایان با در دست داشتن تصویر رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و سایر شهدای خدمت، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند و در شعار‌هایی ضمن تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات از آحاد ملت ایران خواستند انتخاب رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید شدند.

راهپیمایان که تصاویری از امام و رهبری و پرچم سه رنگ ایران اسلامی در دست داشتند مسیر خیابان معلم، چهارراه شهدا و خیابان ارم را به سمت حرم مطهر بانوی کرامت طی کرده و در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) تجمع کردند.

سخنران پایانی این راهپیمایی نیز حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در سخنانی به اهمیت قیام ۱۵ خرداد و حضور مردم برای دفاع از ولایت فقیه اشاره کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.