کلینیک امام رضا (ع) زابل مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: بخش دندانپزشکی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی علی بن موسی الرضا (ع) با بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات درمانی در خدمت عموم مردم سیستان است.

مهندس مجتبی دلارام نسب   در حاشیه بازدید از بخش دندانپزشکی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی علی بن موسی الرضا (ع) زابل   اظهار کرد: تمام هزینه های این کلینیک دندانپزشکی با تعرفه های دولتی انجام می‌شود و فرصت مناسبی برای شهروندان سیستانی است تا با مراجعه به آن درصد قابل توجهی از این هزینه های درمانی خود بویژه دندانپزشکی را کاهش دهند.

وی از راه اندازی ۲ مسیر حمل و نقل عمومی چهارراه پادگان و چهارراه زهک به کلینیک اشاره کرد و افزود: شهروندانی که از شهرهای همجوار به زابل مراجعه می کنند می توانند با استفاده از این مسیرها از حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا در سایر هزینه ها نیز صرفه جویی شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی زابل خدمت به مردم سیستان را بالاترین عزت و افتخار دانست و بیان کرد: مردم سیستان هم اکنون در ۲ شیفت صبح و عصر می توانند از خدمات دندانپزشکی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی علی بن موسی الرضا (ع) استفاده کنند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار