لزوم تکمیل پل واسپول ظرف ۲ ماه آینده

استاندار مازندران دستور تکمیل و بهره برداری از پل موقت مواصلاتی روستای واسپول ظرف مدت دو ماه آینده را صادر کرد.

نوری استاندار مازندران در حاشیه بازدید از پروژه در دست احداث پل روستای واسپول در بخش مرزن آباد چالوس بر ضرورت توجه ویژه به روند احداث این پل مواصلاتی تأکید کرد و گفت: در کنار این پروژه مهم باید به تعریض و ایمن سازی جاده مرزن آباد به سمت تهران نگاه ویژه‌ای شود و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات عملی صورت گیرد.

او به پل مواصلاتی روستای واسپول که در سیل مرداد ۱۴۰۱ تخریب شد اشاره کرد و افزود: این پل مواصلاتی تعداد زیادی از روستا‌های بالادست مرزن آباد است که جمعیت زبادی دارند و در طول سال ساکن و عموماً تولید کننده در حوزه کشاورزی و دامداری هستند.

استاندار مازندران گفت: مقدمات لازم برای احداث، تکمیل و بهره برداری از پل در دست احداث مواصلاتی روستای واسپول فراهم است تا در مدت زمان کوتاهی به سرانجام برسد.

او با بیان اینکه مدیران منطقه باید پیمانکار پروژه را مورد بازخواست قرار دهند که چرا این پروژه تا الان تکمیل نشده است، افزود: البته زمانی که ما برای بازدید از روند احداث پل واسپول می‌آییم، کارگاه را فعال می‌کنند و در نبود مدیران، کارگاه غیرفعال می‌شود که این پذیرفته نیست.

نوری گفت: زمان بندی جدید برای تکمیل این پروژه را باید فرماندار چالوس پیگیری کند و پروژه با دقت و جدیت دنبال شود و تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما به اتمام برسد و مورد بهره برداری مردم منطقه قرار گیرد.

او افزود: پل موقتی که در حال حاضر بر روی این رودخانه احداث شد قطعاً با یک بارندگی شدید، مجدداً تخریب و راه ارتباطی روستا‌ها قطع خواهد شد و بنابراین در کنار همین پروژه دستور تکمیل و بهره برداری از پل واسپول ظرف مدت دو ماه آینده را صادر می‌کنم.

استاندار مازندران با بیان اینکه مردم روستا‌های منطقه زحمتکش و تولید کننده هستند، گفت: این منطقه نارسایی‌های زیادی به ویژه در زمینه جاده دسترسی مناسب و ایمن دارند و این موارد نیز در دستور کار قرار گرفت که اعتباراتی در دور اول و دوم سفر رئیس جمهور شهید در این باره اختصاص داده شد و مابقی را نیز باید از محل منابع موجود شهرستانی تأمین کرد.

برچسب ها: احداث پل ، جاده چالوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.