پیش بینی سنگین‌ترین شکست حزب حاکم انگلیس در ۱۱۸ سال اخیر

براساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی موسسه یوگوو، چنانچه امروز انتخابات در انگلیس برگزار شود حزب حاکم این کشور یعنی حزب محافظه کار با سنگین‌ترین شکست ۱۱۸ سال اخیر مواجه خواهد شد.

بر اساس نتایج نظرسنجی موسسه یوگوو که با نظر سنجی از ۵۸ هزار نفر تهیه شده است، چنانچه امروز انتخابات در این کشور برگزار شود حزب حاکم محافظه کار فقط حدود ۱۴۰ کرسی از ۶۵۰ کرسی مجلس عوام را به دست خواهد آورد که از سال ۱۹۰۶ تا کنون سابقه نداشته است.

حزب حاکم محافظه کار انگلیس به رهبری ریشی سوناک اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی است که در حال نسل کشی فلسطینیان است. قشر‌های مختلف مردم انگلیس در هشت ماه اخیر با تظاهرات گسترده خواستار پایان دادن به حمایت‌های سیاسی و تسلیحاتی دولت انگلیس از صیهونیست‌ها شدند، اما می‌گویند دولت انگلیس بدون توجه به خواست ۷۵ درصدی مردم برای توقف جنگ و آتش بس در غزه، همچنان از رژیم صیهونیستی که در حال قتل عام فلسطینیان است دفاع می‌کند و حتی حاضر نشده است با ارسال بمب و جنگ افزار و ارائه درخواست آتش بس در غزه موافقت کند.

مردم انگلیس در تظاهرات خود بار‌ها تاکید کردند به نمایندگان جنگ طلب و مخالف آتش بس در غزه و نیز هوادار رژیم صیهونیستی و حامی کشتار فلسطینیان رای نخواهند داد و پای صندوق‌های رای از آنان انتقام خواهند گرفت.

برچسب ها: انگلیس ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
چه شکلی هم داره این یارو یاوه خور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
انگلیس وقتی سقوط کرد که ریشی سوناک از مستراح هندوستان و صادق خان از مستراح پاکستان به عنوان نخست وزیر و شهردار لندن انتخاب شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
واقعا روباه ی مکار و کفتار لاشخور که به مخالفین و موافقین
تمام کشورها جا داده که
از هر دو گروه بنفع خودشون استفاده کنند
مخالفین سرهنگ قذافی میگفتند .حتی چه نوع چای در لندن استفاده میکردیم به اطلاع دولت سرهنگ قذافی رسانده بودند
واقعا منافقین واقعی و شیطان رجیم ایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
حالا خوبه همین آدم هندی هستش و خودش قربانی این استعمار هستش ، اینه که میگن خود فروخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
در انگلیس برخلاف دیدافکار عمومی غربی یک حکومت دیکتاتوری پادشاهی است که ملتش از دولتش روی گردانده وپای صتدوق رای نرفته اند اما نظام پادشاهی برای مجلسش به طرف اراذل واوباش بعنوان حزب کارگر روی آورده وظاهر سازی کرده اما در عمل اکثریت مجلس عوام را نمایندگان اراذل واوباش وفاسد وخصوصا گروه همجنسبازان(لواط دهنده ولواط کننده) تشکیل شده که حتی طبق آخرین اخبار رسوایی بزرگ دیگری هم رخ داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
داشتن حق رای از داشتن زن و بچه و جون آدم مهمتره
آخرین اخبار