معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

استان بوشهر انبار و پشتیبان صنایع مختلف استان‌های همسایه می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این استان به زودی به انبار و پشتیبان صنایع مختلف استان‌های همسایه تبدیل خواهد شد. 

علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های بنادر استان به ویژه مجتمع بندری جزیره نگین یکی از اصلی‌ترین فرصت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های صنعتی، خدماتی و بندری به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: موقعیت جغرافیائی جزیره نگین، قوانین مزیت دار مناطق ویژه و آزاد و تنوع قرارداد‌های اداره کل بنادر، سرمایه‌گذاری در جزیره نگین را بسیار جذاب کرده است.

باستین ضمن اشاره به پروژه‌های انجام شده و برنامه‌های تدوین شده برای توسعه بنادر استان خاطر نشان کرد: با توجه به ساحلی بودن استان بوشهر، بنادر می‌توانند به عنوان پیشران توسعه و پیشرفت منطقه عمل کنند، از این رو برنامه‌های متعددی برای توسعه، نوسازی، تجهیز و بهسازی بنادر توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان در حال پیگیری است و مجتمع بندری جزیره نگین نیز با عنایت به پتانسیل فوق العاده‌ای که دارد مورد استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این مجتمع می‌تواند به اصلی‌ترین دروازه تأمین کالا‌های مورد نیاز بوشهر و استان‌های مرکز کشور تبدیل شود.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت انبار‌ها و سیلو‌های لازم و ورود کشتی‌های مختلف از جمله کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی به جزیره نگین، استان بوشهر به زودی به انبار و پشتیبان صنایع مختلف استان‌های همسایه تبدیل خواهد شد. 

باستین ادامه داد: برای تضمین امنیت سرمایه گذاری و تشویق کارآفرینان، اداره کل بنادر و دریانوردی استان با انعقاد قرارداد‌های بلندمدت، اطمینان خاطر کافی را به متقاضیان خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.