وال استریت ژورنال: سیاستمداران آمریکایی نگران رفتار عجیب بایدن هستند

مصاحبه وال استریت ژورنال با ۵۰ سیاستمدار نشان می‌دهد بایدن توانایی خود را به عنوان یک مذاکره کننده ماهر از دست داده است.

وال استریت ژورنال با حدود ۵۰ "سیاستمدار آگاه" در مورد رفتار و وضعیت عقلی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده مصاحبه کرد و به این نتیجه رسید که تقریباً هیچ اثری از شهرت و توانایی سابق وی به عنوان یک مذاکره کننده ماهر و متخصص باقی نمانده است.

بر اساس این گزارش، بحران روانی و رفتاری جو بایدن حتی توسط دموکرات‌ها نیز تایید شده است، آنها قبلاً برخلاف جمهوری خواهان، از رئیس کاخ سفید انتقاد نمی‌کردند. سیاستمدارانی که این نشریه با آنها مصاحبه کرده است به موارد عجیبی در رفتار رئیس جمهور ایالات متحده اشاره می‌کنند که روز به روز تغییر می‌کند. به عنوان مثال، در جریان مذاکرات با جمهوری‌خواهان در مورد افزایش سقف بدهی، در برخی روز‌ها او آزادانه و پرانرژی با جمهوری‌خواهان صحبت می‌کرد، و در برخی روز‌ها «زمزمه می‌کرد و به نظر می‌رسید که به نطق‌های ضبط شده تکیه می‌کرد»؛ و به گفته منابع وال استریت ژورنال در جلسه‌ای با مقامات کنگره در مورد تامین مالی اوکراین، بایدن گاهی چنان آرام صحبت می‌کرد که برخی از شرکت کنندگان در جلسه به سختی صدای او را می‌شنیدند. این روزنامه می‌نویسد: او برای نتیجه گیری واضح یادداشت می‌خواند، مکث‌های طولانی می‌کرد و گاهی چشمانش را برای مدت طولانی می‌بست که برخی در اتاق فکر می‌کردند که او از حال رفته است.

علاوه بر این، بایدن تعداد جلسات با قانونگذاران آمریکایی را به طرز چشمگیری کاهش داد. طبق گفته این نشریه در سال گذشته، بسیاری از اطرافیان او معتقدند توانایی او کاهش یافته است.

بایدن که ۸۱ سال سن دارد مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و سایر منتقدان دولت فعلی مطمئن هستند که بایدن ناتوان است و حق ندارد برای دور دوم ریاست جمهوری خود را انتخاب کند.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
مردم متوهم رباط؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
باید بررسی بشه که چطوره بایدن در یک جلسه
خوب ظاهر میشه و اثری از الزایمر و پارکینسون دیده نمیشه
و در جلسات دیگه
راه را گم میکند
توانایی از پله هواپیما رفتن را نداره
با باد دست میدهد
با ادم نامرئی حرف میزند !!!!؟؟؟
ایا همه را سر کار گذاشته ...حتی ترامپ را
از پس حقه باز و دسیسه کار و منافق ایند که سخته تشخیص
بدی .چی میگذرد
آخرین اخبار