اسموتریچ: ارتش اسرائیل نمی‌خواهد در لبنان بجنگد

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درپی ادعا‌های فرماندهان این رژیم درباره آمادگی حمله به جنوب لبنان، تاکید کرد ارتش صهیونیستی نمی‌خواهد با حزب‌الله بجنگد.

بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش صهیونیستی نمی‌خواهد در لبنان وارد جنگ شود و این واقعیت است.

براساس گزارش النشره، این در حالی است که حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان ادامه دارد. در همین حال حزب الله عملیات‌های خود را با موشک و پهپاد علیه مواضع و نیرو‌های ارتش صهیونیستی در مرز اراضی اشغالی و شهرک‌های صهیونیستی در شمال تشدید می‌کند.

دیروز، هرزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی طی یک نشست و جلسه برای ارزیابی وضعیت آتش سوزی‌هایی که در اثر حملات موشک‌های حزب الله رخ داد، با حضور فرمانده لشکر الجلیل و با فرمانده نیرو‌های آتش نشانی در گیبور، گفت که ارتش آماده است برای حمله به شمال در مرز با لبنان حرکت کند. 

هالیوی مدعی شد: ما به نقطه‌ای نزدیک می‌شویم که باید تصمیم گیری شود و ارتش برای این تصمیم بسیار آماده است. او توضیح داد که حزب الله تعداد حملات را افزایش داده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمال می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منطقی
۱۴:۲۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
نمی خواهد بجنگد یا نمی تواند بجنگد ؟
این ارتش مدعی باید پس از چاله غزه به چاه لبنان گرفتار و سپس به به سیاه چاله جبهه مقاومت گرفتار شود تا برای همیشه تاریخ نابود گردد
آخرین اخبار