چاپ و صدور شناسنامه در زنجان به صورت متمرکز انجام می‌شود

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: طبق قرارداد منعقده بین سازمان ثبت احوال و شرکت ملی پست، چاپ و توزیع تمامی شناسنامه‌ها به صورت متمرکز و در مرکز استان انجام خواهد شد.

مهدی ژاله چیان با بیان اینکه طبق قرارداد منعقده بین سازمان ثبت احوال و شرکت ملی پست، چاپ و توزیع تمامی شناسنامه‌ها به صورت متمرکز و در مرکز استان انجام خواهد شد، گفت: با اقدامات انجام گرفته زیرساخت‌های لازم برای شروع اجرای این طرح در استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: از این پس تمامی درخواست‌های تعویض و المثنی شناسنامه وصولی در زنجان، در مرکز استان چاپ و به آدرس متقاضیان ارسال خواهد شد.

به گفته این مسوول، در این طرح، دفاتر پیشخوان مکلف هستند قبل از اخذ درخواست، از صحت آدرس مراجعان اطمینان حاصل کنند.

وی اظهار داشت: همچنین دفاتر باید در صورت مغایرت آدرس آخرین آدرس محل سکونت افراد را در سامانه ncr.ir به روز رسانی سپس درخواست تعویض یا المثنی شناسنامه را از متقاضیان اخذ کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: پس از اخذ درخواست و تائید توسط مامورین کنترل ثبت احوال استان، درخواست به صورت الکترونیکی به مرکز چاپ شناسنامه مستقر در مرکز تجمیع و صدور، ارسال و شناسنامه جدید پس از چاپ، پاکت گذاری و توسط مامورین شرکت پست درب نشانی، تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام گرفته عملیات چاپ و صدور شناسنامه متمرکز در زنجان تا یک هفته آینده آغاز می‌شود، اظهار داشت: تلاش می شود برای جامعه هدف تعویض شناسنامه در مدت زمان کوتاهی انجام گیرد.

ژاله چیان خاطرنشان کرد: در این راستا و برای پیشبرد بهتر کارها شمار دفاتر پیشخوان استان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت که این امر سهم بسزایی در خدمات رسانی مطلوب به هم استانی ها خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
باور نمی کنم چون کارت ملی من چهار سال طول کشید