نصیرزاده: هیئت فوتبال نمی‌تواند تیمداری کند، خواستیم تراکتور را واگذار کند

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: هیئت فوتبال آذربایجان شرقی قرار نیست تراکتور را اداره کند بلکه می‌خواهیم آن را واگذار کند.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور درمورد تصمیم مجمع سهامداران تراکتور برای تفویض اختیارات واگذاری این باشگاه به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به دلیل وصول نشدن درخواست کتبی و حتی شفاهی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی برای خرید سهام باشگاه، اظهار داشت: برخی گمان می‌کنند که ما باشگاه را به هیئت فوتبال برای تیمداری واگذار کرده‌ایم، اما یکی از مشکلات بزرگ همین است که هنوز این نامه را خوب نخوانده‌اند.

 وی افزود: در نامه خود نوشته‌ایم با توجه به اینکه در فرصت ۱۵ روزه، متقاضی حقیقی و حقوقی برای خرید سهام مراجعه نکرده است، لذا باشگاه برای واگذاری در اختیار هیئت فوتبال قرار می‌گیرد. چه کسی گفته تراکتور را برای تیمداری به این هیئت می‌دهیم؟

مدیرعامل تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا هیئت  فوتبال آذربایجان شرقی می‌تواند باشگاه را وگذار کند، توضیح داد: پیش از این دبیر هیئت  فوتبال مصاحبه کرده و گفته بود ما باید در جریان همه مسائل باشیم، زیرا متولی فوتبال استان و نماینده فدراسیون هستیم. ما هم گفتیم باشگاه در این ۱۵ روز به فروش نرفته و به همین دلیل برای واگذاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. می‌دانیم تشکیلات هیات توانایی تامین پول یک روز آب معدنی تمرین تراکتور را هم ندارد چه برسد به تیمداری کردن.

نصیرزاده درخصوص اینکه بلاتکلیفی می‌تواند به تیم ضربه بزند، ادامه داد: الان نه فقط هیئت فوتبال بلکه با هرکس می‌تواند تشریفات واگذاری باشگاه را انجام بدهد، همکاری خواهیم کرد. فردای اتمام لیگ اطلاعیه دادیم و زمان را رعایت کردیم. یک نفر می‌تواند رایگان هم فحش بخورد. چرا باید برای فحش خوردن و اهانت شنیدن، ۵۵۰ میلیارد تومان برای مسائل جانبی، پروازها، بازیکنان، کادرفنی، اقامت در هتل و... هم هزینه کند. این توهین و فحاشی را گران می‌خریم.

 وی درمورد احتمال بازگشت تصمیم محمدرضا زنوزی، گفت: هیچکس باور نمی‌کند زنوزی برای تیمداری مالیات می‌دهد. امسال ۳۴ میلیارد فقط برای مالیات پرداخت کردیم، اما می‌گویند معافیت مالیاتی دارید! قرار بود چهارشنبه ۲ هفته قبل با شهید مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی در خصوص واگذاری باشگاه جلسه داشته باشیم که آن اتفاق تلخ افتاد.

 مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: ۷۸۳ صفحه مجازی که تحت عنوان هواداری فعالیت می‌کنند و بیشتر آنها فقط به کل ساختار باشگاه حمله می‌کنند. درست است این مبلغ هزینه شود، اما با فحش دادن به مالک باشگاه او را دلسرد کنند؟ حتی رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی هم یک بار به دلیل همین مسائل قصد واگذاری باشگاه را داشت. درمورد بلاتکیلفی باشگاه هم ما نباید جوابی بدهیم و آنهایی که بی محابا به مالک، هیئت  مدیره و ساختار باشگاه حمله می‌کنند، باید پاسخگو باشند.

نصیرزاده درخصوص تمایل محمدرضا زنوزی برای تیمداری در مشهد، عنوان کرد: قرار نیست تراکتور را به مشهد ببریم، زیرا قابل انتقال نیست. او پس از واگذاری تراکتور می‌تواند در مشهد تیمداری کند. حتی می‌توانست یک تیم لیگ برتری را بخرد و به این شهر ببرد، اما می‌خواهد از سطح پایین‌تر این کار را انجام بدهد، زیرا احتمال فحش خوردنش در مشهد کمتر است! ۲ بار قرار بود جلسه‌ای بین زنوزی و رئیس هیئت فوتبال مشهد برگزار شود. یک بار اصولی برای قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال در ازبکستان حضور داشت و اکنون هم زنوزی در ایران نیست.

 وی درمورد اینکه برخی باشگاه‌ها فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده‌اند و احتمال عقب افتادن تراکتور وجود دارد، توضیح داد: کسی باید دلش بسوزد که به این شکل با باشگاه و با مالک رفتار می‌کند.

 مدیرعامل تراکتور درخصوص تصویب سقف بودجه برای فصل آینده، تاکید کرد: کف سقف بودجه ۳۲۵ میلیارد تومان است که برخی مخلفات به آن اضافه می‌شود. نسبت به سال قبل برخی ملاحظات در سقف بودجه امسال در نظر گرفته شده که خیلی خوب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۲۲:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
باشگاه‌ها دیگرفاسدندکسی بازی دزدان نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
زنوزی و مشاورش نصیرزاده دوتیم خوب تبریز را به خاک سیاه نشاندند. تعصب نباشد این دو حتی مرتکب شبطنت های سخیف فومی و نژادی شده اند، جایی نیست که پیگیری کند؟
آخرین اخبار