ورمزیار: استقلال این فصل تمرکز خوبی نداشت

پیشکسوت استقلال گفت: اگر در این فصل تیم استقلال کمتر بر روی مسائل حاشیه‌ای تمرکز می کرد ما می‌توانستیم عملکرد بهتری در لیگ برتر داشته باشیم.

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال گفت: اگر در این فصل تیم استقلال کمتر  بر روی مسائل حاشیه‌ای تمرکز می کرد ما می‌توانستیم عملکرد بهتری در لیگ برتر داشته باشیم. هر فردی در هر کاری تمرکز داشته باشد مطمئنا در آن کار موفق خواهد بود.

او در خصوص حواشی که توسط برخی اعضای کادرفنی استقلال در بازی‌ها ایجاد می‌شد، بیان کرد: جواد نکونام براساس استراتژی‌های خودش کادرش را انتخاب کرده است و هر مربی مطمئنا استراتژی و برنامه خاص خودش را دارد و باید او در این خصوص پاسخگو باشد و من نمی‌توانم درباره این موضوع دخالت کنم، اما تیم رقیب کادرفنی اش با آرامش و سکوت بیشتری بازی‌های را دنبال می‌کرد.

او در خصوص نبود VAR در لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم فصل آینده دیگر VAR وارد لیگ برتر شود و نمی‌دانم دوستان قصد آوردن VAR را دارند یا خیر چراکه واقعا دیروز از نبود VAR من عصبی شده بودم.

ورمزیار در خصوص اینکه آیا استقلال باید با نکونام ادامه همکاری بدهد یا خیر عنوان کرد: باید چند روز دیگر عملکرد تیم آنالیز شود و در این خصوص تصمیم گیری شود، اما ما پیشکسوت‌ها حامی تیممان هستیم چرا که افتخارات زیادی را برای استقلال کسب کرده ایم و با هیچ مدیر و مربی که مقطعی به استقلال آمده است عقد اخوت نبسته ایم و فقط استقلال برایمان مهم است.

او در خصوص کیفیت لیگ برتر اظهار کرد: کیفیت لیگ برتر نسبت به سال گذشته پایین‌تر بود چرا که سال گذشته تراکتور با خمس و سپاهان با مورایس بازی‌های بهتری را انجام می‌دادند و خیلی‌ها فکر می‌کردند که آن‌ها در فصل جاری روند خوبشان را ادامه دهند که ما این بازی‌ها را از آن‌ها ندیدیم و حتی خود استقلال و پرسپولیس نیز به نظرم عملکرد سال قبل خودشان را نداشتند، اما تیم‌های مثل شمس آذر، ملوان و مس رفسنجان پس از تغییر مربی اش عملکرد خوبی در لیگ از خود نشان دادند. درست است که امسال گل‌های بیشتری در بازی‌های لیگ برتر به ثمر رسیده است، اما در مجموع لیگ برتر امسال از سال گذشته ضعیف‌تر بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازیکنان پدیده لیگ برتر گفت: پورعلی ملوان، گودرزی شمس آذر، لیموچی آلومینیوم اراک، حسین نژاد، سپاهان و آقایی پور استقلال خوزستان بازیکنان جوانی بودند که بازی‌های خوبی در لیگ برتر انجام دادند. حسین آزادی و محمد خدابنده لو نیز که بازیکنان جوانی بودند که علی رغم سابقه بازی در لیگ برتر این فصل بازی‌های خوبی را برای تیم هایشان انجام دادند.

خبرنگار: سجاد هدایت پور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
با نکونام تا قهقرا، همش جنگ، همش دعوا. ودر زمین بازیهای بی کیفیت .
آخرین اخبار