شیخ نعیم قاسم:

گسترش جنگ اسرائیل علیه لبنان ویرانی این رژیم را به دنبال دارد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: هرگونه گسترش حملات اسرائیل علیه لبنان با ویرانی و آوارگی در اراضی اشغالی اسرائیل مواجه خواهد شد.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «اگر اسرائیل می‌خواهد جنگی فراگیر به راه بیندازد، ما برای آن آماده‌ایم». 

او افزود: «مقاومت آماده نبرد است و اجازه نخواهد داد اسرائیل به هیچ پیروزی دست یابد. ما جنگ را گسترش نمی‌دهیم، اما اگر به ما تحمیل شود، می‌جنگیم.»

وی خاطرنشان کرد: وقتی جنبش در دو ماه گذشته تهدید‌هایی دریافت کرد، پاسخ آن این بود که جبهه لبنان با غزه مرتبط است. علاوه بر این، صحبت درباره خروج نیرو‌های رضوان از مرز لبنان با اسرائیل صحت ندارد. ما از بخش کوچکی از توانایی‌های خود متناسب با ماهیت نبرد استفاده کردیم.

پیشتر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بازدید از شهرک صهیونیستی کریات شمونه در مرز با لبنان ادعا کرد که ارتش صهیونیستی آمادگی این را دارد که یک عملیات قوی در مرز‌های شمالی اراضی اشغالی انجام دهد.

از ۸ اکتبر، جنوب لبنان تقریباً روزانه شاهد تبادل آتش بین حزب‌الله لبنان و ارتش اشغالگر اسرائیل در پاسخ به تجاوزات این رژیم به نوار غزه بوده است. حزب الله با شاخه نظامی حماس، گردان‌های القسام، گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی؛ و نیرو‌های فجر، شاخه نظامی گروه اسلامی در لبنان همکاری کرده است.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار