دستگیری قاتل نوجوان ۱۷ ساله فلاورجانی در کمتر از یک ساعت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: قاتل نوجوان ۱۷ ساله فلاورجانی در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اعلام یک مورد نزاع و درگیری منجر به فوت در شهرستان فلاورجان گفت:  با اعلام این نزاع ،  کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و گروه  بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشخص شد یک نوجوان ۱۷ ساله‌ای طی نزاع به علت اصابت چاقو به گردن و خونریزی شدید در حین انتقال به  بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ حسین تُرکیان  افزود: تحقیقات کاراگاهان آغاز و در بررسی‌های اولیه و تحقیق از افراد حاضر و شاهدان عینی درصحنه جرم مشخص شد ضارب یک نفر مذکر ۱۵ یا ۱۶ ساله در حال صحبت با مقتول بود که در همین حال با یکدیگر درگیر شدند و قاتل چاقویی از جیب خود بیرون آورد و به گلوی مقتول زده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: دراین رابطه با همکاری اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی و تحقیق از شهود حاضر در صحنه هویت قاتل شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی قاتل ۱۶ ساله کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

او افزود: قاتل دستگیر شده در تحقیقات کاراگاهان به ارتکاب قتل صورت گرفته اعتراف  کرد و گفت: به خاطر اختلافات قبلی با مقتول قرار گذاشته و بعد از صحبت با هم درگیر شدیم و با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم به گردن او ضربه زدم و از محل متواری شدم.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: با توجه به اعترافات متهم به قتل و کشف یک قبضه سلاح سرد از وی که با آن مرتکب قتل شده بود، پرونده در این رابطه تشکیل و به همراه متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.