فردا، برگزاری اولین آزمون استخدامی معلولین

برگزاری آزمون استخدامی مخصوص معلولان برای اولین‌بار در کشور به منظور جذب و بکارگیری افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برگزاری اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در کشور و استان گفت: این آزمون برای اولین‌بار به منظور جذب و بکارگیری ۱۵۹ نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و در ۳۱ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

حسین آبادی افزود: این اتفاق بسیار نو و جدید که در سطح کشور در حال انجام است و فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا عزیزان دارای معلولیت با تقویت و بروز استعداد‌ها و توانمندی‌های خود بتوانند با اشتغال در دستگاه‌های اجرایی قابلیت‌های خود را با منصه ظهور برسانند.

او ادامه داد: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، برای تصدی ۹۰ شغل در ۳۱ دستگاه اجرایی، در این آزمون شرکت نموده و به رقابت می‌پردازند.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی  با اشاره به این که ۲۰ نفر منشی (۱۰ زن و ۱۰ مرد) برای همراهی با داوطلبان نیازمند این خدمت در نظر گرفته شده است گفت: تمهیدات مربوط به برگزاری آزمون اعم از ایاب و ذهاب، اسکان و همچنین بسیج کامل نیرو‌ها و امکانات به جهت حضور داوطلبان و تکریم جامعه هدف معزز مشخص و مصوب است.

حسین آبادی خاطرنشان کرد: پیگیری امور افراد دارای معلولیت در سطح کلان در دولت سیزدهم و به صورت خاص توسط سازمان بهزیستی در چند سال اخیر صورت گرفته است و در موضوعات متعددی مربوط به حقوق افراد دارای معلولیت و اجرای قانون حمایت از این افراد اقدامات ویژه‌ای رخ داده است که پیگیری برگزاری آزمون اختصاصی این عزیزان یکی از موارد مطروحه است.

او عنوان کرد: با اجرای این آزمون چهار هزار و ۳۳۶ نفردر سراسر کشور و ۱۵۹ نفر در استان از افراد دارای معلولیت، از محل مانده مجوز سهمیه سه درصد معلولان در آزمون‌های استخدامی سنوات گذشته جذب و بکارگیری می‌شوند.

حسین آبادی در خصوص محل برگزاری آزمون گفت: این آزمون در اراک، انتهای خ امام(ره) کمربندی شمالی، جنب مدارس علامه حلی و تیزهوشان مجتمع آموزشی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

با توجه به اعلام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و اطلاعات مندرج در کارت داوطلبان، شروع فرآیند آزمون استخدامی روز پنجشنبه ساعت ۸:۳۰ صبح اعلام شده و زمان بسته شدن درب‌های حوزه امتحانی ساعت ۸:۰۰ صبح است؛ و حضور داوطلبان در محل حوزه امتحانی، یک ساعت قبل از شروع آزمون الزامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.