مشاور وزیر آموزش و پرورش:

برای رسیدن به قله و تمدن نوین اسلامی باید مدارس تقویت شوند

زمانی گفت: برای رسیدن به قله و تمدن نوین اسلامی باید مدارس تقویت شوند و در مدارس سرمایه گذاری کنیم.

جلسه شورای اداری کوهبنان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورای اداری در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

زمانی، مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای رسیدن به قله و تمدن نوین اسلامی باید مدارس تقویت شوند و در مدارس سرمایه گذاری کنیم، گفت: باید هندسه و بیانیه گام دوم انقلاب را به خوبی مطالعه کنیم و برای امید آفرینی گام برداریم.

وی  با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما هیمنه دشمن را در هم شکستیم، زیرا مدیری متقی همچون حضرت امام(ره) را داشتیم، بیان داشت: باید در انتخابات پیش رو ادب و اخلاق رعایت شود؛ زیرا ریل گذاری به همت رئیس جمهور شهید به خوبی انجام شده و مسیر هموار است.

زمانی بیان داشت: دولت بعدی باید روی این ریل حرکت کند و راه سردار دل ها را در منطقه طی نماید؛ زیرا ما امروز در حیات خلوت آمریکا و اروپا قرار داریم.

 وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره بر امید دادن به جامعه تلاش می کند، زیرا افق دید ایشان بسیار وسیع و گسترده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: مردم ایران اسلامی خدا باور، خود باور  و ولایت باور هستند و همواره ولایت مداری خود را به اثبات رساندند.

حجت الاسلام حسن ایزدی، امام جمعه کوهبنان  در این جلسه گفت: در شرایط حساسی قرار داریم و  باید همگان را به حضور پرشور و گسترده در عرصه انتخابات دعوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به عنوان مسئول و خدمتگزار مردم با عمل، حرف خود را به اثبات برسانیم تا در آینده دچار اندوه نشویم،  افزود: باید با آگاهی دادن و بصیرت افزایی به مردم خصوصا جوانان برای از بین بردن شبهات در فضای مجازی تلاش کنیم.

 مجید توکلی، فرماندار کوهبنان نیز با اشاره به اینکه بعد از شهادت رئیس جمهور عزیز کشورمان انتخابات چهاردهم کلید خورد و تا انتخابات تقریبا ۳ هفته فرصت داریم، گفت: در حوزه رقابت، حدود ۸۱ نفر خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند. 

 وی با اشاره به اینکه در حوزه امنیت انتخابات  هر هفته جلسه شورای تامین در شهرستان برگزار می شود، افزود: در حوزه سلامت هم دوستان نظارت و اجرایی با تمام قدرت و قوت در تلاش هستند که انتخاباتی در شان نظام اسلامی برگزار شود.

توکلی با بیان اینکه در حوزه مشارکت نیاز به جهاد تبیین است که ادارات کار و صنعت باید در بین جوامع کارگری حضوری مستمر داشته باشند و خدمات نظام اسلامی را بیان کنند، تصریح  کرد: در اجرای انتخابات، تمام امکانات و خدمات مهیای برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور و حداکثری  مهیا است.

وی تاکید کرد: مدیران نیاز به انگیزه ، توان مضاعف و شارژ دارند که این مهم با برگزاری یادواره شهدا امکان پذیر است و بدین منظور در سالگرد به خاکسپاری شهدای گمنام  یادواره شهدا در شهرستان برگزار می شود.

فرماندار کوهبنان افزود: در بحث محور مقاومت گام های موثری در دولت رئیس جمهور شهید برداشته شد و  با مقاومت دولت سید محرومان بسیاری از مشکلات داخلی کشور مرتفع و صادرات افزایش چشمگیری پیدا کرد.

وی بیان داشت: جا دارد صدای جوانان را بشنویم به آنان بها و میدان بدهیم ، زمینه جذب آنان برای حضور و شرکت در فعالیت های مختلف را فراهم کنیم.

در ادامه روح الله ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان  با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  همواره بر جهاد تبیین تاکید دارند؛ چون در آیات و روایات بر این مهم اشاره شده است، گفت: دشمن در تلاش است تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کند پیشرفت های کشور را ناچیز و مشکلات کشور را بزرگ جلوه بدهد؛ بنابراین وظیفه ما است که خدمات کشور را برای مردم بیان کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: در عرصه های مختلف شاهد پیشرفت کشور هستیم و  باید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری جهاد تبیین را مد نظر قرار بدهیم.

وی بر استفاده از فضای مجازی و حقیقی برای بیان خدمات و عملکردها تاکید داشت.

 رضا توکلی، رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان با شاره به اینکه  ماده ۲۱ انتخابات در ادوار گذشته در شهرستان کوهبنان به خوبی رعایت و تمام امکانات دستگاه ها و خدمات اداری در خدمت انتخابات قرار گرفت،گفت: موتور متحرک نظام که می تواند منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  را اجرایی کند، قوه مجریه است.

 وی افزود: شناسنامه و کارت ملی ملاک رای دادن است و  رعایت قانون باعث می شود به نظام اسلامی لطمه ای وارد نشود؛ بنابراین همگان باید برای بصیرت افزایی گام بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار