نماینده ولی فقیه در استان کرمان مطرح کرد؛

حضور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، برگ برنده ای برای نظام

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: دشمنان دیدند مردم ما با حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای خدمت، پشتوانه و برگ برنده ای برای جمهوری اسلامی هستند.

نشست شورای اداری امروز در استانداری کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دولت سیزدهم، یک دولت پرکاری بود و این را درعمل نشان داد و دشمنان دیدند مردم ما با حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای خدمت، پشتوانه و برگ برنده ای برای جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: حضور در انتخابات‌ پیش ‌رو و انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است. 

امام جمعه کرمان بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی را به‌خوبی پشت سرگذاشتیم و یکی از نکات مهم این بود که دولت در این انتخابات دخالت نکرد و مردم بودند و  انتخاب کردند.

وی افزود: جریانات مختلف نیز باید به مؤلفه‌هایی که مورد نظر نظام به ویژه امامین انقلاب است به عنوان یک حجت توجه کنند تا رئیس جمهوری در تراز جمهوری اسلامی انتخاب مانند انتخاب آیت‌الله رئیسی شود که در دوران او تراز جمهوری اسلامی را مشاهده کردیم و اتفاقات بزرگی رقم خورد و زیرساخت‌هایی ایجاد شد و افسوس بر این است که مردم نتوانستند برکات این زیرساخت‌های بزرگ را سر سفره خود احساس کنند؛ زیرا نیاز به گذر زمان داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: امیدواریم دولت بعد از این فرصت استفاده کند و بتواند این زیر ساخت‌هایی که ایجاد شده است را حفظ و تقویت کرده و ثمره آن را برای مردم محسوس کند.

شهباز حسن پور، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری بودند که هیچ پنجشنبه و جمعه‌ای در تهران نبودند و در حالت خدمت رسانی به مردم بودند.

وی افزود: مسئله انتخابات پیش رو بسیار مهم است و همه  باید  تلاش کنیم بتوانیم یک رکورد تاریخی را رقم بزنیم.

حسن زاده  با اعلام اینکه تنش آبی در کرمان خیلی مهم است و مسئولان باید سریع‌تر در این خصوص تعیین تکلیف کنند و حتی یک ساعت در این مورد هیچ عذری پذیرفته نیست، بیان کرد: در بحث مسکن هم تلاش زیاد شده است، اما مردم در بخش مسکن هیچ احساس آرامشی ندارند و در وضعیت مسکن ما در کشور رتبه آخر هستیم؛ بنابراین همه مدیران بابد پای کار بیایند و برای ۱۰۰ هزار نفر زمین تامین کنند.

وی تصریح کرد: در بخش اشتغال باید برای استان تلاش شود و شهرک صنعتی به آن اضافه شود.

مجید دوستعلی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت رحلت رهبر کبیر انقلاب و شهدای ۱۵ خرداد و شهید جمهور گفت: شهید رئیسی، شخصیت گرانقدر و پیگیری بودند.

وی بیان کرد: کار زمانی رونق پیدا می‌کند که در آن اخلاص وجود داشته باشد و برکاتش مشخص می‌شود و شهید سلیمانی عظمتش اخلاصش بود و شهید رئیسی  نیز عظمتش اخلاصش بود و  خداوند قول داده است با اخلاص کار کنید،  پاداش را می‌دهد.

دوستعلی گفت: کاری که با همیاری و همکاری انجام شود و اتحاد باشد کار خوب پیش می‌برد و اگر نباشد کار‌ها پیش نمی‌رود و دشمنان با اختلاف می‌خواهند اختلال ایجاد کنند.

وی افزود: در عین اتحاد باید هرکسی کار خود را انجام دهد و توپ در زمین دیگری نندازد و هرکس وظیفه ای که به او محول شده است، باید انجام دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نماینده مردم باید نظارت کند و شهرستان کرمان دو نماینده دارد و بر اساس قانون باید با هم کار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار