جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افراد قانون‌گریز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور عصر امروز (چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه) در حاشیه بازدید از قرارگاه مرکزی طرح سالمسازی دریا و تفرجگاه‌ها در گیلان، با بیان اینکه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افراد قانون‌گریز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: امنیت و رعایت هنجار‌های جامعه خواسته و مطالبه عمومی است. 

او با اشاره به اینکه بستر‌ها برای استقبال از مسافران استان‌های کشور فراهم شده است، افزود: تسریع در ایجاد و آماده‌سازی طرح‌های سالمسازی دریا و تفرجگاه‌ها در طول ۳۲۰ کیلومتر نوار ساحلی استان گیلان دغدغه مجموعه انتظامی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور فراهم آوردن تسهیلات مناسب برای شهروندان را یک توفیق برای مجموعه انتظامی اعلام و تصریح کرد: درخواست مجموعه انتظامی از شهروندان و مسافران رعایت قوانین و مقررات کشور است.

سردار رضایی همچنین برخورد با ناهنجاری‌ها در سواحل و تفرجگاه‌ها را رسالت ترک‌نشدنی پلیس قلمداد کرد و گفت: هدف اصلی پلیس از اجرای طرح‌های سالمسازی سواحل و تفرجگاه‌ها، حفظ امنیت و آسایش عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

بازدید سردار رضایی از قرارگاه مرکزی طرح سالمسازی دریا و تفرجگاه‌ها در گیلان

او با تأکید بر اینکه گیلانیان بیش از ۸ هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، افزود: برابر ارزیابی‌های صورت گرفته عامه شهروندان و مسافران قوانین و مقررات را رعایت کرده و خدمات‌دهی مطلوب و متناسبی در استان‌های ساحلی برای خوشایند و آرامش مردم صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
رسالت ترک نشدنی پلیس ، مبارزه با سارقان و معتادان و اشرار و زورگیرها و اختلاس گران و متکدیان ....