بهره برداری از زیرگذر میدان صاحب الزمان در یزد به زودی

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری یزد گفت: عملیات اجرایی زیرگذر میدان صاحب الزمان در مراحل پایانی قرار دارد و در روز عید قربان به بهره برداری می‌رسد.


 آقایی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری یزد گفت: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان یزد از بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شد. وقفه پنج ماهه‌ای به دلیل جابه جایی تاسیسات داشتیم ولی کار را بر اساس زمانبندی تعریف شده، ادامه دادیم.

وی افزود: در مرحله نهایی کار قرار داریم و اوایل هفته آینده آسفالت زیرگذر به پایان می‌رسد. ابتدا تلاش می‌کنیم مسیر زیرگذر را باز کرده و سپس در میدان هم روکش آسفالت انجام دهیم تا در روز عید قربان به بهره برداری برسد.

آقایی درباره رینگ شهری یزد تصریح کرد: رینگ شهری از دروازه قرآن تا میدان باهنر، میدان امام حسین، میدان شهدای محراب، بلوار آیت الله مدرس، زیرگذر خاتمی و زیرگذر صاحب الزمان و بلوار استقلال و مجددا دروازه قرآن تعریف شده است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ادامه داد: بخشی از مسیر بین محلاتی رد می‌شود که تردد در آنها بسیار زیاد است و تصادف‌های زیادی در این مسیر رخ داده است در تلاشیم  تا این مشکل حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.