درخشش دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره قرآن وزارت بهداشت

با برپایی مراسم اختتامیه بخش آوایی بانوان در بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت اساتید، کارکنان و دانشجویان وزارت بهداشت، دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد توانستند حائز هشت رتبه برتر کشوری شوند.

مریم امیدی رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه بخش آوایی بانوان در بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت اساتید، کارکنان و دانشجویان وزارت بهداشت در مشهد مقدس برگزار و پرونده این دوره از مسابقات بسته شد، گفت: این مراسم با حضور مدیران قرآنی و فرهنگی نظام سلامت کشور برگزار و نفرات برتر این مسابقات در بخش بانوان معرفی و تجلیل شدند، ضمن اینکه اختتامیه این رویداد قرآنی در بخش آقایان نیز هفته گذشته برگزار شده بود.

وی با ذکر اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این دوره از جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت حائز هشت رتبه برتر کشوری شد، افزود: ۱۲ نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در رشته‌های مختلف بخش آوایی حضور داشتند که سه نفر توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند؛ همچنین این دانشگاه در بخش معارفی حائز پنج رتبه برگزیده شد.

امیدی به اعلام اسامی برگزیدگان پرداخت و اضافه کرد: در بخش معارفی، محسن طهماسبی مقام اول کشور را در رشته احادیث معصومین (ع) در بخش کارکنان کسب کرد؛ هادی آذرنوش نیز حائز رتبه اول در رشته احکام در بخش کارکنان شد.


بیشتر بخوانید


وی تصریح کرد: زهرا قلی‌پور توانست رتبه دوم کشور را در رشته ایده‌شو کسب کند؛ محمدمهدی شریفی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز توانست مقام سوم را در این رشته کسب کند. همچنین نیلوفر عطایی حائز رتبه سوم در رشته نقاشی قرآنی در بخش دانشجویان شد.

امیدی بیان کرد: مریم امیدی رتبه اول رشته دعاخوانی را در بخش کارکنان کسب کرد.

وی افزود: همچنین سیدشهاب‌الدین احمدی توانست رتبه سوم را در رشته آیین سخنوری در بخش اساتید کسب کند؛ رضا عنایتی، دانشجوی حافظ کل قرآن کریم نیز توانست مقام سوم کشور را در این رشته کسب کند.

امیدی تصریح کرد: بالغ بر هزار و ۱۰۰ نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت‌نام کردند که حاکی از استقبال خوب از این رویداد قرآنی بود.

وی ادامه داد: امسال دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای نخستین‌بار میزبان آزمون فینال مرحله سراسری بخش معارفی این دوره از جشنواره قرآن و عترت بود که اردیبهشت‌ماه به صورت منطقه‌ای و با حضور ۱۵۰ استاد، دانشجو و کارمند برگزیده دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد، اصفهان، یزد و کاشان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار