راه‌یابی چهار معلم چهارمحال‌و‌بختیاری به مرحله نهایی مسابقات قرآن

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش چهارمحال‌و‌بختیاری از راه‌یابی چهار نفر از معلمان استان به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور خبر داد.

یونس اروجی اظهار داشت: این فرهنگیان موفق شدند به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز که از ۲۴ تا ۲۶ خردادماه امسال به‌صورت حضوری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه یابند.

وی افزود: ریحانه علایی بانوی حافظ کل قرآن کریم توانست به‌عنوان معلم برگزیده این رشته از استان به فینال راه یابد. همچنین امین غیاثی از آموزش و پرورش شهرستان بروجن نیز در رشته حفظ ۱۰ جزء حائز امتیاز حدنصاب برای حضور در مرحله کشوری شد.

اروجی اضافه کرد: ابوالفضل سپاهی در رشته نهج‌البلاغه و مریم راهنما در رشته روش تدریس احکام دیگر نمایندگان جامعه فرهنگیان استان در فینال این دوره مسابقات قرآن فرهنگیان خواهند بود.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۳۰۰ نفر از فرهنگیان استان در مرحله شهرستان این دوره از مسابقات در سال تحصیلی جاری شرکت کردند، گفت: ۸۰ نفر از این معلمان به مرحله استانی راه یافتند.

اروجی تصریح کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات به‌صورت حضوری و با داوری اساتید استانی و ملی در روز ۲۴ اردیبهشت‌ماه در پنج رشته حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، قرائت تحقیق، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

وی ادامه داد: در نهایت آثار نفرات اول هر رشته در بخش آقایان و بانوان برای رقابت در مرحله مقدماتی کشوری به دبیرخانه مسابقات در استان خراسان رضوی ارسال شد که در نهایت، چهار معلم استان به فینال مسابقات راه یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.