دستگیری سارق حرفه‌ای ۵ میلیاردی در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد.

 سردار  علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در مرکز تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان ابتدا خانه موردنظر شناسایی و سپس در یک زمان مناسب با شگرد تخریب درب وارد منزل شده و اقدام به سرقت وسایل با ارزش به مبلغ ۵ میلیارد ریال کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی به چندین خانه در تهران دستبرد زده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهم را در مرکز تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را طی عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی فزود: متهم پس از انتقال به پایگاه پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه‌های شهروندان در مرکز تهران اعتراف کرد.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب ها: سرقت ، دستگیری سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار