استاندار چهارمحال و بختیاری؛

حل مشکلات مردم نقش مهمی در تقویت روحیه امیدافزایی دارد

حیدری گفت: برپایی هرچه باشکوهتر میز‌های خدمت و حل مشکلات مردم نقش مهمی در تقویت روحیه امیدبخشی و امیدافزایی دارد.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش جونقان، اظهار داشت: دولت سیزدهم برای رفع تنش آبی کشور شانه زیر مسئولیت داد و تعداد زیادی طرح‌های نیمه کاره در این بخش را به سرانجام رساند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آبی مهم در کشور، افزود: برای نخستین بار ۹ نشست در خصوص برطرف کردن تنش آبی چهارمحال و بختیاری با حضور معاون اول رئیس جمهور، چهار وزیر و دو معاون وزیر برگزار شد.

وی اضافه کرد: به سرانجام رساندن طرح آبرسانی بن به بروجن پس از ۱۵ سال، حل مشکل سد باباحیدر، تخصیص اعتبار برای فعال شدن سد گهرو، پیگیری و حل مشکل سد بیدکان پس از ۳۵ سال، فعال شدن روند اجرای سد آقبلاغ، مطالعه چشمه سفید، چشمه علی و نصیرآباد و رفع تنش آبی ۲۰۰ روستا، اجرای ۱۲ طرح فاضلاب شهری از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در بخش تامین آب پایدار است.

حیدری یادآور شد: مجوز اجرای ۱۲ طرح توسعه شبکه فاضلاب در کشور صادر شد که از این شمار هشت ماده مربوط به چهارمحال و بختیاری بود.

وی مردمی بودن را از خصوصیت‌های بارز شهید رئیسی عنوان کرد و گفت: خادم الرضا (ع) به مدیریت میزنشین و ستادی و از اتاق شیشه‌ای معتقد نبود و همواره در میدان مسائل و مشکلات مردم را بررسی می‌کرد.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به ۴۷ سفر استانی شهید جمهور و تعداد قابل توجهی سفر خارجی، بیان داشت: طی سه سال عمر دولت سیزدهم شهید آیت الله رئیسی دو بار به چهارمحال و بختیاری سفر کرد و مهمترین رهاورد این سفر‌ها برای مردم این استان مصوبه‌های کاربردی بود.

وی با اشاره به حضور آیت الله رئیسی در بخش جونقان و بازدید از کشتارگاه این بخش، افزود: برای رفع مشکلات مردم این بخش وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو و جهاد سازندگی، معاون اجرایی و پنج معاون وزیر سفر کردند که این بیانگر مردمی و میدانی بودن رئیس دولت سیزدهم بود.

حیدری فعال‌سازی کارگاه‌های راکد را از دیگر گام‌های ماندگار خادم الرضا (ع) عنوان کرد و گفت: از شش کارگاه و بنگاه اقتصادی راکد کشور که به چرخه تولید بازگردانده شدند حدود ۹۰ کارگاه مربوط به چهارمحال و بختیاری بود.

وی تمرکز بر فعال شدن طرح‌های نیمه‌تمام را از دیگر خصوصیت‌های آیت الله رئیسی عنوان کرد و بیان داشت: فعالیت سد نیمه کاره باباحیدر پس از ۱۶ سال، اجرای سالن بوکس جونقان و اجرای زمین چمن مصنوعی از جمله این طرح‌ها است.

حیدری اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال از سوی شرکت گاز برای گازرسانی به شهرک صنعتی و تکمیل زیرساخت گاز در این شهرک، گازرسانی به گلخانه‌ها و دامداری‌ها به عنوان یک مطالبه، آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی آموزشکده فنی دخترانه جونقان، انتقال آب پمپاژ از چشمه به سد آلج و ذخیره‌سازی آب، رفع تداخلات ارضی، اختصاص اعتبار قابل توجه برای تقویت زیرساخت‌های بخش کشاورزی، اجرای طرح‌های جاده سازی و نهضت ملی، اختصاص ساختمان دانشگاه پیام نور برای بخشداری جونقان و تجهیز شهرداری جونقان را از جمله کار‌های ماندگار دولت سیزدهم در شهرستان فارسان عنوان کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب هرچند فقدان آیت الله رئیسی خسارت سنگینی برای کشور است، اما روند خدمت رسانی در جامعه نباید دچار تعلل شود.

وی تاکید کرد: آنچه در این شرایط مهم است ادامه راه شهید آیت الله رئیسی با قوت و قدرت و تعریف چله خدمت با انجام کار جهادی است.

حیدری اظهار داشت: در این شرایط حساس که ایجاد یاس و ناامیدی به عنوان مهمترین راهبرد دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی مطرح است، امیدافزایی و تقویت روحیه امید باید در دستور کار همه دلسوزان نظام قرار گیرد.

وی مردمی بودن و شنیدن صدای مردم را از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید عنوان کرد و ادامه داد: برپایی هرچه باشکوهتر میز‌های خدمت و حل مشکلات مردم نقش مهمی در تقویت روحیه امید و امیدافزایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.