سخنگوی ستاد انتخابات کشور مطرح کرد:

اعلام جزئیات سن و مدرک تحصیلی داوطلبان انتخابات

اسلامی گفت:از ۸۰ نامزد انتخابات ۷۶ نفر آقا و ۴ نفر خانم هستند و بیشترین بازه سنی ۵۶ تا ۶۰ سال است که ۱۸ نفر را شامل می‌شود.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: ثبت نام این دوره داوطلبان انتخابات، فرایندجدیدی تجریه کردیم که بسیار خوب بود، آن تصور حاشیه‌های انتخاباتی که سال‌های قبل بود، این دفعه اصحاب رسانه ندیدند.

وی افزود: در بین افراد ثبت نام شده ۴۵ نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، یازده نفر حوزوی و ۲۴ نفر مدرک کارشناسی ارشد هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: از ۸۰ نامزد انتخابات ۷۶ نفر آقا و ۴ نفر خانم هستند و بیشترین بازه سنی ۵۶ تا ۶۰ سال است که ۱۸ نفر را شامل می‌شود.

اسلامی افزود: دربازه سنی ۶۱ تا ۶۵ سال ۱۸ نفر، ۴۱ تا ۴۵ سال ۳ نفر، ۴۶ تا ۵۰ سال ۳ نفر، ۵۱ تا ۵۵ سال ۸ نفر، ۶۶ تا ۷۰ سال ۱۷ نفر و ۷۱ تا ۷۵ سال نیز ۱۱ نفر ثبت نام کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور به شغل افراد ثبت نام شده هم اشاره کرد و گفت: شغل افراد ثبت نامی ۱۲ نفر کارمند، یک نفر شغل آزاد، ۲ نفر نظامی، ۲۱ نفر استاددانشگاه، ۱۴ نفر بازنشسته، ۱۷ نفر نماینده مجلس و ۲ نفر فرهنگی هستند.

اسلامی در انتها گفت: در بین نامزد‌ها همچنین ۲ روحانی، یک وکیل، دو پزشک به چشم می‌خورند و ۶ نفر هم گزینه «سایر» را در برگه ثبت نام ذکر کرده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط مدرکهای کیلویی و سفارشی و جعلی قابل قبوله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
فضای کشور رو انتخاباتی کردین در حالیکه روستای قلعه شیر از توابع شهرستان تربت جام با ۴هزار خانوار و صد شهید و جانباز و ایثارگر حدود ۲۰روزه بکلی آب شرب نداره و چندین بار به فرمانداری و اداره آب فا نامه زدیم و جلسات حضوری برگزار شد اما متاسفانه فرمانداری و ادارهداب فا همکاری نمی‌کنند و این مشکل بی آبی بلای جان دام ها شده.
لطفا بدنبال پست و مقام و شهرت نباشید بفکر خدمت باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
متاسفانه هیچکدومشون در قد و قواره رئیس جمهوری نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
شغل آزاد

مگه یکی از شروط ثبت نام رجل سیاسی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
اون بازنشسته ها دنبال یه کار ساده وبی زحمت میکشتن
آخرین اخبار