مسکن مهر دمق شتاب گرفت

فرماندار رزن گفت: پروژه ۶۶ واحدی مسکن مهر دمق که از سال ۸۹ بلاتکلیف مانده بود تعیین تکلیف شده و در حال حاضر با شتاب خوبی در دست تکمیل است.

علی‌اصغر غفاری‌آثار" در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از این پروژه گفت: با فراخوان متقاضیان، زمین واحد‌های مسکن مهر با قیمت بسیار پایین و به صورت اقساطی در اختیار متقاضیان قرار داده شد.

او گفت: با پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت با نرخ چهار درصد و با اقساط ۲۰ ساله به ۳۵ نفر از متقاضیان، این پروژه در حال حاضر فعال است و برخی از واحد‌ها به مراحل پایانی و سکونت نزدیک شده است.

فرماندار رزن گفت: ۳۱ واحد باقی‌مانده با وجود تذکر، اخطار و احضاریه به متقاضیان هنوز اقدامی از سوی آنها برای تمدید پروانه و همچنین دریافت تسهیلات صورت نگرفته و به همین دلیل برنامه‌ریزی شده تا این واحد‌ها به افرادی که زیرپوشش دستگاه‌های حمایتی هستند، واگذار شود.

غفاری‌آثار همچنین از مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان درخواست کرد: با الحاق روستای شاطر بالی به شهر دمق زمینه پیشرفت و شکوفایی این شهر آماده و مهیا شود.

او همچنین خواستار حل و فصل مشکل تامین آب مجتمع مسکونی مهر دمق توسط بخشدار سردرود شد.

"مجید صالحی‌امیری" مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز گفت: این پروژه از سال ۸۹ بلاتکلیف باقی مانده بود و با مساعدت‌های استاندار همدان و پیگیری‌های فرماندار رزن، سال گذشته تعیین تکلیف شد و امروز شاهد فعال شدن این پروژه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.