بسیج، پرچم‌دار حرکت تمدن‌سازی انقلاب اسلامی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین،گفت: بسیج به عنوان تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی، نقش اساسی در مسیر تمدن‌سازی دارد.

سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بسیج یک تشکیلات مردمی و مردم‌پایه است که از بطن مردم برخاسته و در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی فعالیت داشته است. 

وی در دومین همایش فرماندهان تمدن ساز استان یزد که به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است، به نقش و رسالت بزرگ بسیج در انقلاب اسلامی اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این تشکیلات با هدف تمدن‌سازی، از طریق جامعه‌پردازی، به سمت مرحله تمدن‌سازی حرکت می‌کند و مساجد و محلات پرچم‌دار این حرکت هستند.

سردار سلیمانی با اشاره به دومین همایش فرماندهان تمدن‌ساز، استان یزد را نمونه‌ای موفق در تحقق سند و فرمان اعتلای بسیج دانست و تلاش‌های فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تقدیر کرد. 

وی ادامه داد: بسیج در حوزه‌های مختلف اعم از علم و فناوری، فرهنگی اجتماعی، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، امنیت مردم‌پایه و اشراف اطلاعاتی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و آماده است پرچم‌دار این حرکت تمدن‌سازی باشد.

به گفته سردار سلیمانی، این اجتماعات بسیج بسیار مؤثر هستند و می‌توانند نقش مهمی در پیشبرد اهداف تمدن‌سازی اسلامی ایفا کنند.

دومین همایش فرماندهان تمدن ساز استان یزد با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و جانشین نواحی استان به میزبانی مشهدمقدس در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار