سبک زندگی برپایه معرفت، بصیرت در سایه تربیت اسلامی

نماینده ولی فقیه در گیلان در مجمع استاد یاران حلقه های صالحین گفت : انقلاب اسلامی با هدف تمدن سازی اسلامی پا به عرصه گذاشت و امروز دنیا را مدیریت می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نماینده، ولی فقیه گیلان در مجمع استادیاران حلقه‌های صالحین سپاه قدس استان، با اشاره به اینکه تمدن سازی اسلامی هدف اصلی و مهم انقلاب اسلامی ایران بود گفت: استحکام بخشی جامعه ایران اسلامی برای این هدف بزرگ و مهم با تکیه بر تعلیم احکام شریعت و شناسایی ظرفیت‌های مختلف جوانان و نوجوانان این مرز و بوم میسر می‌شود.
آیت الله فلاحتی، خودساختگی را یکی از مهم‌ترین اصول پرورش استعداد‌های بالقوه در بین نیرو‌های جوان بسیجی عنوان کرد و افزود: آموزش سبک زندگی برپایه معرفت، بصیرت و مهارت در سایه تربیت اسلامی با بیان زیبا و ساده نتیجه بخش خواهد بود.
وی عمل به احکام و اصول از سوی مربیان و اساتید را مهم‌ترین اصل در ترویج این احکام عنوان کرد و گفت: دانستن به تنهایی کافی نیست و اصل معرفت افزایی دانستن و عمل کردن به دانسته هاست.
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به وجود ۴ هزار حلقه صالحین در استان گفت: ۱۵۰ سرمربی و ۵۰۰ مربی آموزش و تشریح سیاست‌های شجره طیبه را در این حلقه‌ها برعهده دارند.
سردار عبدالله پور با اشاره به انتظارات و دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب در حوزه بسیج افزود: با نگاه و تفکر بسیجی می‌توان بسیاری از مشکلات را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/آ

تمدن سازی هدف اصلی انقلاب اسلامی

برچسب ها: انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.