امام جمعه قزوین:

مردم در انتخابات هوشمندانه و آگاهانه رای دهند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضوری فعال و با رویکردی هوشمندانه و آگاهانه به فرد با تقوا رای دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: نامزد‌های صاحب تقوا و کرامت برای در مناظرات انتخاباتی مشخص خواهند شد و همه باید دقت کنند که اشخاص با تقوا را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه داوطلبان رییس جمهور شهید وظایف سنگینی بر دوش دارند، اضافه کرد: نامزد‌های انتخاباتی باید خود را آماده کنند تا جانشینی شایسته برای رییس جمهور شهید باشند و بتوانند با صلح، درستی، صداقت، ایمان، تقوا و کرامت در مسیر خدمتگزاری گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: اگر داوطلب ریاست جمهوری راه درست را برود، به طور حتم مثل شهید جمهور محبوب قلوب‌ها خواهد شد و مردم از او به نیکی یاد خواهند کرد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: خداوند به شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی عزت داد و کاری کرد که همه در برابر این خدمتگزار خضوع کنند، حالا نوبت روسای جمهوری بعدی است که جانشین شایسته و خوبی برای ادامه راه این شهید بزرگوار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه سخنان خود به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان و دانشگاهیان آمریکایی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این نامه فرمودند که جوانان آمریکایی در جهت درست تاریخ ایستاده اند، یعنی از نگاه قرآن تاریخ صحنه تقابل برنده‌ها و بازنده‌ها نیست، بلکه صحنه تقابل و تنازع میان حق و باطل است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکایی یادآور شدند که سلاح‌های کشتار جمعی و قدرت در دست کیست و حالا از مظلومترین بندگان خدا در گرسنگی و ناامنی حمایت می‌کنید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه هرچه خدا اراده کند همان می‌شود، یادآور شد: خدا اراده کرده که حق را احیا کند و بنیان کافران را برکند، پس مطمئن باشید که باطل از میان برداشته خواهد شد، هرچند مجرمان عالم آن را نپذیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار