دشمن به دنبال تخریب و تحریم انتخابات

نماینده ولی فقیه در مازندران درخطبه نماز جمعه امروز ساری گفت: دشمنان به دنبال تحریم و تخریب انتخابات با هدف مایوس کردن مردم هستند.

آیت الله محمد باقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه ساری ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع)،گفت: این امام عزیز در فرمایشاتشان به نقش گناه و نیکوکاری در طولانی یا کوتاه شدن عمر اشاره داشتند و تاکید کردند انسان‌هایی که به‌خاطر گناه می‌میرند تعدادشان بیشتر و اینکه با نیکوکاری زندگی کنند عمرشان بیشتر است از عمر طبیعی.

او با اشاره به اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج، گفت: امروز شاهد کاهش ازدواج، زاد و ولدها، رفتن به سمت نگهداری سگ و گربه و حیوانات خانگی به‌جای آوردن بچه انسان، افزایش طلاق و ... هستیم، باید مسئله ازدواج و ازدواج آسان مورد توجه قرار گیرد، متخصصین فن، علت عمده کاهش ازدواج را مشکلات فرهنگی می‌دانند.

آیت الله لائینی گفت: سالروز تاسیس ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل (ره) هم یکی از مناسبت‌های هفته است، بهترین کار این ستاد می‌تواند توجه به راهکار‌های فرهنگی افزایش ازدواج باشد.

او افزود: بحث سند درمان رایگان کودکان زیر هفت سال مسئله بسیار مهمی است که در این دولت اجرایی شده و می‌شود، در دولت سیزدهم بیش از ۱۶هزار تخت بیمارستانی ایجاد شده است.

آیت الله لائینی گفت: مشکلات کشاورزان در حوزه افزایش قیمت کود شیمیایی در بازار‌های آزاد و نبود آن در بخش دولتی، با شعار تقویت و توسعه و قطب بودن مازندران نمی‌سازد، همچنین نسبت به قیمت برنج امسال نگرانی دارند، بنده تقاضا دارم مسئولان مربوطه نسبت به قیمت عادلانه برنج و جدی گرفتن واردات به موقع و به اندازه نیاز و استفاده از ارز نیمای ۴۰هزار تومانی توجه کافی داشته باشند.

او افزود: هوا گرم شده و گرم‌تر هم می‌شود صرفه‌جویی باید اولویت اول ما باشد، الگوی مصرف یک مسئله اساسی است حتی اگر فراوانی باشد.

آیت الله لائینی گفت: نیروگاه شهید سلیمی نکا هم مشکلات و معضلات زیست‌محیطی دارد، این نیروگاه از مازوت استفاده می‌کند در صورتی که هشت ماه در سال می‌تواند از سوخت اصلی خود یعنی گاز استفاده کند و مابقی از مازوت با درجه کیفی مطلوب‌تری استفاده کند که نیاز به توجه دارد.

امام جمعه ساری افزود: شبکه‌های معاند از همین الان به تحریم و تخریب انتخابات با هدف مایوس کردن مردم از انتخابات شروع کردند، اما با عنایت خداوند و بصیرت و شعار سیاسی اجتماعی بالایی که مردم ما دارند قطعا مردم ما در هشت تیر ماه حماسه انتخابات را رقم خواهند زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.