برگزاری نیمه الکترونیکی انتخابات

از ۲۶ مرحله فرآیند برگزاری انتخابات رسالت جمهوری ۲۵ مرحله به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

مقاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برلزوم آماده سازی بستر برگزاری کیفی انتخابات در این خطه از شمال کشور تاکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف انتخابات هستند.

او ضمن قدردانی از اعضای این ستاد برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در مازندران، افزود: با توجه به فضای جامعه در پی فقدان رئیس جمهور شهید باید تلاش شود تا انتخابات با قوت هرچه بیشتر و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه کشور در برهه‌های حساس به مدد خداوند متعال و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری که به فرموده علامه حسن زاده آملی (ره) گوش رهبرمعظم انقلاب به فرمان امام زمان (عج) است و در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام ایستاده است، گفت: قوام و دوام کشور در درون و بیرون مرز‌های جغرافیایی را شاهدیم که توسعه جبهه مقاومت از جمله این توفیقات است.

او با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز را مدیون و مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام هستیم، افزود: نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود. نباید مسئولیت‌ها را به اسارت بگیریم و برای حفظ منافع و مصالح خود و نزدیکان تخلف کنیم.

عزیززاده گرجی با اشاره به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در آموزه‌های دینی، اخلاق فصل الخطاب است که می‌طلبد این مهم در انتخابات پیش رو به درستی رعایت شود.

او با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ۵۹ حوزه انتخابیه شامل: ۲۲ حوزه اصلی (فرمانداری‌ها) و ۳۷ حوزه فرعی (بخشداری‌ها) در سطح استان وجود دارد، یادآورشد: سه هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تدارک دیده شد که این تعداد شامل: هزار و ۷۷۰ شعبه روستایی، ۲ هزار و ۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ شعبه سیار می‌شود.

عزیززاده گرجی بااشاره به اینکه این دوره از انتخابات به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می‌شودگفت: از ۲۶ مرحله فرآیند برگزاری انتخابات ۲۵ مرحله آن به صورت الکترونیکی برگزار و تنها مرحله آخر اخذ رای به صورت دستی انجام می‌شود.

تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری تا ۷ تیر ادامه دارد و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری طبق نظر شورای نگهبان در روز هشتم تیر ماه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.