استاندار ایلام خبر داد

اجرای طرح های زیرساختی اربعین در جهت تسهیل تردد زوار

استاندار ایلام از تکمیل پنج هزار و ۷۰۰ متر از بزرگراه قدس (مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مهران) خبر داد.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه‌های اربعین در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: این مسیر در مجموع به طول ۱۱ کیلومتر است که بخشی از آن در حال حاضر تکمیل و مورد استفاده قرار دارد.

وی افزود: تعهد پیمانکار برای این مسیر پنج کیلومتر و ۷۰۰ متر بوده که به گفته وی، تا زمان برگزاری اربعین حسینی، این مسیر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار ایلام در ادامه نیز در جریان بازدید از مسیر پدافندی اربعین پایانه مرزی مهران، اطهار کرد: این جاده به طول هفت هزار و ۷۰۰ متر و با اعتبار ۳۲۶ میلیارد ریال در حال ساخت است.

بهرام نیا با اشاره به اجرای مرحله ساب‌بیس و روسازی این مسیر، ابراز کرد: تکمیل این مسیر نقش مهمی در راستای تسهیل در تردد و جابجایی زوار در پایانه مرزی مهران در ایام اربعین حسینی خواهد داشت.

به گفته سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، این جاده تا قبل از ایام برگزاری کنگره اربعین‌حسینی به بهره‌برداری می‌رسد.

 استاندار ایلام امروز از چندین پروژه زیرساختی حوزه اربعین و پایانه مرزی مهران از جمله کارخانه یخ مهران، سردخانه بخش خصوصی مهران، سایبان‌های پایانه مرزی، جاده پدافندی (اضطراری) پایانه مرزی مهران بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.