فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام خبر داد

اعزام بیش از هزار نفر زائر ایلامی به حرم امام خمینی (ره)

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: یک هزار و ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان برای شرکت در آیین گرامیدشت ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در حاشیه اعزام کاروان‌های ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: این تعداد افراد در قالب ۳۴ کاروان به مدت ۲ روز به تهران و حرم امام راحل اعزام می‌شوند.

وی با بیان این افراد از اقشار مختلف مردم هستند که به صورت خودجوش به حرم امام راحل اعزام شدند، افزود: اولویت اعزام با افرادی بوده است که برای اولین بار به زیارت حرم مطهر بنیان گذار انقلاب اسلامی نائل می‌شوند.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده سی و پنجمین سالگرد امام خمینی (ره) ادامه داد: "روح الله، امام وعده‌های صادق" شعار سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

وی اضافه کرد: در همه کاروان‌های اعزامی از استان ایلام ۳۴ راوی و ۳۴ روحانی حضور دارند و در طول مسیر برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی برای زائران تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) و قرارگاه شهید فهمیده سی و پنجمین سالگرد امام خمینی (ره) استان ایلام هدف از اعزام این کاروان‌ها را شناخت بیشتر زائران به ویژه قشر جوان و نوجوان با اهداف قیام امام راحل و سیره عملی معنوی و سیاسی ایشان عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.