انگلیس به دنبال ممنوع کردن نصب نماد‌های فلسطینی روی لباس‌های کادر درمان است

وزیر بهداشت انگلیس گفت: به دنبال ممنوع کردن نماد‌های فلسطینی روی لباس‌های کادر درمان در سراسر این کشور است.

«ویکتوریا اتکینز» وزیر بهداشت انگلیس می‌گوید کارکنانی بخش بهداشت و درمان این کشور ممکن است در آینده نزدیک با ممنوعیت نصب نشان‌های فلسطینی (از قبیل پرچم) روی لباس‌های فرم خود مواجه شوند. 

به گزارش میدل ایست مانیتور، این مقام انگلیسی می‌گوید مصمم است که اطمینان حاصل کند که لباس‌های کادر درمان عاری از هرگونه نماد و پرچم‌های سیاسی باشد. 

این در حالی است که انگلیس در سال ۲۰۲۲ و همزمان با آغاز جنگ اوکراین، پرچم این کشور را در برخی بیمارستان‌ها به نشانه همبستگی به اهتزاز درآورد. 

گفتنی است، از آغاز جنگ غزه بیش از ۳۶ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و دولت محافظه‌کار انگلیس تا کنون از محکوم کردن مستقیم جنایات رژیم صهیونیستی خودداری کرده است.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۱:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
وقت این دولت هم کم مانده بزودی سرنگون میشودحزب کارگرمیاد دولت تحویل میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
یک سوال اگر یک انسان متشخص با نفوذ خود با هلیکوپتر آپاچی ومحافظ در آسمان کشاورزی با تیربار خودکار چند بچه وزن بی پناه معمولی روستایی را مورد حمله قرار دهد وآنها را به قتل برساند وادعا کند من درجبهه های جنگ میجنگیدم و حاشیه های دیگر وتقاضای مدال کند وبه اوبدهند یعنی چه البته اینها اسناد واقعی دارد که در رسانه ها منتشرشد آن فرد عقب افتاده بی مغز در افعانستان کسی نبود جز فرزند ملکه انگلیس حالا از پادشاه ودولت انگلیس توقع بیشتری دارید
آخرین اخبار