شکست انگلیس و پیروزی دشوار آلمان در دیدارهای دوستانه فوتبال+ فیلم

انگلیس با شکست و آلمان با پیروزی به استقبال یورو رفتند.

در چارچوب مسابقات دوستانه ملی در قاره اروپا، جمعه شب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه، تیم ملی آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴، مهمانش یونان را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

آلمان به عنوان میزبان یورو ۲۰۲۴ و به فاصله یک هفته تا بازی افتتاحیه جام برابر اسکاتلند مقابل یونان قرار گرفت و در دقیقه ۳۳ دروازه اش باز شد، اما شاگردان ناگلزمن در نیمه دوم موفق شدند کامبک بزنند و با گل‌های هاورتز و گروس، یونان سرسخت را شکست دادند. این آخرین مسابقه آلمان پیش از آغاز یورو بود.

در دیگر دیدار مهم تیم ملی انگلیس در ویمبلی میزبان ایسلند بود که با یک گل شکست خورد. جو انگلیس تحت تاثیر اسم خط خورده جک گریلیش از فهرست نهایی قرار داشت و این تیم در دقیقه ۱۲ نیز دروازه خود را باز شده دید. تورنستینسن از درون محوطه جریمه و روی یک شوت زمینی توانست توپ را وارد دروازه میزبان کرده و سه شیر‌ها را غافلگیر کند.

گرت ساوتگیت که بازیکنان بزرگی مثل سانچو، گریلیش، رشفورد، مگوایر و ... را با خود به یورو نمی‌برد، آخرین دیدارش را پیش از سفر به آلمان انجام داد و یکشنبه هفته آینده در نخستین دیدار در یورو به مصاف صربستان می‌رود. انگلیسی که با توجه به مهره‌هایی که در اختیار دارد، شانس اصلی قهرمانی محسوب می‌شد، اما با این شکست، هوادارانش را به شک و تردید فرو برد.

نتایج سایر دیدر‌های امشب:

چک ۷ - ۱ مالت

ارمنستان ۲ - ۱ قزاقستان

آلبانی ۳ - ۱ آذربایجان

بلاروس ۰ - ۴ روسیه

رومانی ۰ - ۰ لیخنت اشتاین

لهستان ۳ - ۱ اوکراین

اسکاتلند ۲ - ۲ فنلاند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار