دیدار دوستانه فوتبال؛

ایتالیا ۰ - ۰ ترکیه/ زنگ خطر برای مدافع عنوان قهرمانی یورو با نمایشی کسل کننده

تیم ملی ایتالیا در دیداری دوستانه مقابل ترکیه به تساوی بدون گل رضایت داد.

در آخرین دیدار دوستانه ملی سه شنبه شب در اروپا، تیم‌های ملی ایتالیا و ترکیه که خودشان را برای حضور قدرتمند در یورو ۲۰۲۴ آماده می‌کنند، در ورزشگاه رناتو دلارای شهر بولونیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار شاگردان اسپالتی توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما به جز یک صحنه در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست یک ضربه سر بازیکنان ایتالیا به تیر دروازه ترکیه برخورد کرد، نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه ترک‌ها ایجاد کنند و یک دیدار کسل کننده را برگزار کردند.

تیم ملی ایتالیا که مدافع عنوان قهرمانی یورو محسوب می‌شود، در مسابقات این دوره کار بسیار دشواری برای صعود به مرحله بعد دارد، زیرا در گروه مرگ با تیم‌های آلبانی، اسپانیا و کرواسی همگروه است. آتزوری پیش از آغاز یورو یک دیدار دوستانه دیگر، یکشنبه شب در مقابل بوسنی و هرزگوین برگزار می‌کند و سپس راهی آلمان برای شرکت در جام ملت‌های اروپا خواهد شد.

ترکیه تیم رده چهلم رنکینگ فیفا است، اما در گروهی نه چندان دشواری در یورو قرار دارد و با تیم‌های گرجستان، پرتغال و جمهوری چک همگروه است. هدایت ترکیه بر عهده مونتلا ستاره سابق تیم ملی ایتالیا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار