نکونام: از حریفان عذرخواهی می کنم

نکونام در صفحه شخصی اش نوشت: اگر رفتاری کردم که باعث دلخوری حریفان شد عذر می‌خواهم و امیدوارم درک کنند ضمن رفاقت، در زمین رقیب هستیم.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال با پایان یافتن لیگ برتر فوتبال مطلبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد:

به نام خدا

تصمیم گرفتم چند روز بعد از اتمام لیگ و در حالی که همه آرامتر هستیم با شما استقلالی‌های عزیز صحبت کنم. بدون شک از دست دادن قهرمانی در روز آخر برای ما و هواداران سخت بود، اما در مقابل خوشحالیم که تا لحظه آخر تلاش خود را کردیم و به همه نشان دادیم برای پیراهن استقلال فراتر از توان‌مان می‌جنگیم.

همان شب به این نتیجه رسیدیم باید بدون وقفه و خیلی زود کارمان را برای فصل جدید آغاز کنیم.

هر چند خیلی از هواداران فهیم و پیشکسوتان عزیز بعد از اتفاق هفته آخر به تمجید از تلاش و کوشش تیم پرداختند و ما را قهرمان واقعی لیگ دانستند، اما شرمنده تک تک آنها شدیم، چون دوست داشتیم قهرمانی را در این فصل سخت تقدیم‌شان کنیم. امروز هم با تمام قدرت یک هدف مشترک در استقلال داریم و بی‌صبرانه منتظر بازگشت و جنگیدن برای شما و باشگاه پرافتخار و بزرگ‌مان هستیم.

در این لحظه می‌خواهم از تک تک بازیکنانم تقدیر کنم که خستگی ناپذیر بودند و دیوانه‌وار جنگیدند. آنها شایسته احترام و تعریف هستند. همچنین از مالکان جدید، تمام کارکنان و عوامل باشگاه، تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان، رسانه، پزشکان، ماساژورها، عوامل تدارکات و پشتیبانی و هرکس که در این فصل سخت کنارمان بود، تشکر و قدردانی کنم.

در این فصل هواداران و پیشکسوتان استقلال نیز به من درس عشق و معرفت دادند. در سخت‌ترین روز‌ها که ناامید بودیم و تصور می‌کردیم در گرداب مشکلات غرق شویم، بدون هیچ چشمداتی، مثل کوه پشت ما بودند و تیم محبوب‌شان را تنها نگذاشتند. بدون شک هر لحظه سختی که در این فصل کنار هم داشتیم، از ما آدم‌های قوی‌تر و حرفه‌ای‌تری ساخت تا برای آینده متحدتر و یکدل‌تر، آماده رقابتی جدید شویم.

در پایان دوست دارم از بازیکنانم دلجویی کنم اگر سخت گرفتم و شاید تندی کردم. فقط و فقط از سر دلسوزی و کمک به تیم بود. همچنین اگر رفتاری کردم که باعث دلخوری حریفان شد عذر می‌خواهم و امیدوارم درک کنند ضمن رفاقت، در زمین رقیب هستیم و بر حسب وظیفه، برای تیم و باشگاه‌مان می‌جنگیم.

به امید روز‌هایی خوب برای استقلال و شما هواداران بی‌نظیر

برادر کوچک‌تان جواد نکونام

جواد نکونام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهردادقادری
۰۲:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
این تغییرادبیات بعدازدستگیریها جالبه فقط خداکندهرکس دخیل درفساددرفوتبال است کنارگذاشته وجابرای پاکدستان وقهرمانان واقعی بازشودکی نوبت ترانسفرمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
شب وروزت حاشیه بود ک
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
من نمی دانم چراهر مربی که به استقلال می ایداینقدرتیم رابه حاشیه می برد دنبال قهرمان جلوه دادن خودش است ولی مربیهای پرسپولیس آرام هستند همین امر باعث حاشیه برای استقلال وآرامش وقهرمانی برای پرسپولیس می‌شود کمی تامل داخل باشگاه استقلال چه فر هنگی حکمفرماست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
هوادار باید عاقل باشه! و اجازه نده هر کسی اینطور روی احساساتشان موج سواری کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
توهم داره.
سرانجام توام مثل دوست شفیقت محمود فکریه!!!
خودت بری بیرون بهتره.
تو هیچ وقت قهرمان نمیشی.
چون همش دمبال چرتوپرتو حاشیه هستی!!!
ی کم از اوسمار یاد بگیر.
پرخوریم نکن.کاملا ضایعست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
نکونام اگر از اول فصل داورها اشتباه نکرده بودند الان کجا ی جدول بودی پنج م هم نبود ی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
در هنگام عصبانیت انسان باید با ادب و با شخصیت باشه و الا حالا بعد از یک هفته معذرت‌خواهی بدرد خودت میخوره، رفاقت و رقابت باید با هم باشه تا منش پهلوانی پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
سلام ، احسنت به آقا جواد گل گلاب. فارغ از فوتبال ، شما انسانیت و ادب و منش پهلوانی را به نمایش گذاشتی . امیدوارم در فوتبال و تمام مراحل زندگیتان موفق و پیروز باشید.
Iran (Islamic Republic of)
فارسی
۱۰:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
چی میگی باباخروس جنگی آوردید زمین فوتبال را کرده میدان جنگ با هوچی گری که نمی شه فوتبال بازی کرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
این رو‌جدی گفتی خداوکیلی یا مسخره بود.نکونام.ادب منش پهلوانی???پهلوانه از روز اول اومد همه رو به باد تهمت گرفت وبه تک تک بازیکنان هم یاد داد.با ادبه همه خبرنگارها رو به فحش گرفت.با ادبه که اون حرکد رو به هوادارا انجام داد و حواله هوادار مس کرد.???کاش میتونستم واقعا ازت بپرسم جدی بود یا مسخرع.بی ادب ترین و فحاش ترین مربی تاریخ لیگ که چوب نامردی و تهمت هاش رو خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
این روحیه واقعی یک ایرانی هست من این روحیه را دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
می جنگیم، میبازیم، حق را نمی پذیریم!
واقعا این ادم چرا اینقدر خروس جنگیه؟! چرا اینقدر از این کلمه نفرت انگیز استفاده میکنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
موضوع را در مذاکرات مالکان جدید با عامل ناکامی استقلال جستجو کنید! احتمالا نکونام میخواد اونا رو تحت فشار بذاره که عوضش نکنند. با مزخرفات این بشر جنگجو ممکن بود خدای نکرده اتفاقات تلخی برای هواداران ساده دل پیش بیآد! آدمی که کنترل رفتارش را ندارد بدرد استقلال نمیخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
حتما از تیم پیکان هم دلجویی کنید
آخرین اخبار