رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

تعداد شعب اخذ رای در استان بوشهر ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: پیشنهادی از ستاد انتخابات استان بوشهر به وزارت کشور مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رأی در استان بوشهر ارسال شده است.

اکبر پورات صبح شنبه در جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری اظهار کرد: هیأت‌های اجرایی در استان و شهرستان‌ها تشکیل شده و در همین زمینه آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی و هیأت‌های اجرایی در دست انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: همچنین پیشنهادی به وزارت کشور مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رأی در استان بوشهر ارسال شده که امیدواریم محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، ستادی با عنوان ستاد مشارکت و قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان‌ها برای مشارکت حداکثری تشکیل شده است.

تقویت روابط عمومی‌ها

پورات افزود: تقویت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها و حضور فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات در رسانه‌ها و صداوسیمای مرکز بوشهر در راستای تبیین و اهمیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امری ضروری است.

وی گفت: احصاء نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته و تقویت نقاط قوت و ترمیم آسیب‌ها را به طور ویژه در انتخابات هشتم تیر ماه مدنظر قرار داده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نظارتی استان، کنترل مستمر بر بازار و نظارت بر قیمت‌ها داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.